Lidl, eden največjih mednarodnih trgovcev, in Svetovni sklad za naravo WWF (angl. World Wide Fund for Nature), ena največjih neodvisnih naravovarstvenih organizacij na svetu, sta napovedala začetek petletnega mednarodnega strateškega partnerstva v 31 državah, v katerih je s svojimi trgovinami prisoten Lidl.

Lidl, eden največjih mednarodnih trgovcev, in Svetovni sklad za naravo WWF (angl. World Wide Fund for Nature), ena največjih neodvisnih naravovarstvenih organizacij na svetu, sta napovedala začetek petletnega mednarodnega strateškega partnerstva v 31 državah, v katerih je s svojimi trgovinami prisoten Lidl. Dolgoročno sodelovanje Lidla in WWF se bo osredotočalo na delo vzdolž Lidlove vrednostne verige, s čimer bo pomagalo pri soočanju z globalnimi okoljskimi  izzivi sodobnega časa, zagotavljalo, da bo imelo čim več gospodinjstev dostop do bolj trajnostnih možnosti, in spodbujalo poslovne modele, ki delujejo v sozvočju z naravo in znotraj zmogljivosti planeta.

Partnerstvo je  še en temelj zavezanosti k trajnostnemu poslovanju, ki ga Lidl že vrsto let spodbuja v okviru svoje mednarodne strategije trajnostnega razvoja. Skupni cilj tega partnerstva je kupcem omogočiti še bolj trajnostne odločitve.

“Kot eden največjih trgovcev z živili se zavedamo svojega vpliva ter prevzemamo odgovornost za poslovanje znotraj zmogljivosti planeta. Za Lidl trajnostno poslovanje ni le vprašanje odnosa do planeta, ampak je osnova za prihodnjo vzdržnost našega poslovnega modela. S podporo in strokovnim znanjem organizacije WWF bomo svojo zavezanost k trajnosti dvignili na še višjo raven. Velike svetovne izzive, kot so podnebne spremembe in izguba biotske raznovrstnosti, lahko premagamo le s sodelovanjem. Zato verjamemo v močna partnerstva, s katerimi bomo lahko našim kupcem zagotovil bolj trajnostno izbiro,” je povedal Peter Kebrič, direktor nabave v Lidlu Slovenija.

»Način proizvodnje in porabe hrane in energije je eden glavnih razlogov za izumiranje vrst ter podnebne spremembe. Da bi ustavili in obrnili največjo krizo, s katero se danes sooča človeštvo, potrebujemo drzne in nujne ukrepe za preoblikovanje naših prehranskih in energetskih sistemov, pri čemer imajo pomembno vlogo proizvajalci živil in trgovska podjetja, ki se ukvarjajo z maloprodajo hrane. Kot eden od največjih trgovcev na drobno ima Lidl ogromen mednarodni vzvod za spodbujanje trajnostnih sprememb v živilski in maloprodajni panogi. WWF se skupaj z Lidlom ponosno podaja na pot, kjer bomo skupaj iskali izzive in se medsebojno podpirali,« je dodala Kirsten Schuijt, generalna direktorica WWF International.

Skupno močnejše ukrepanje v 31 državah

Lidl in WWF sta v nekaterih državah sodelovala že doslej, na primer v Švici in Avstriji. Novo partnerstvo obseg dosedanjih prizadevanj razširja na globalno raven, s čimer želi Lidl pospešiti mednarodni trajnostni razvoj. Lidl si je zastavil cilj, da bo v prihodnje svojim kupcem po vsem svetu še olajšal trajnostno nakupovanje in v sodelovanju z WWF ponudil bolj trajnostne možnosti in tako aktivno sooblikoval trajnostno preobrazbo. Partnerstvo z WWF se bo osredotočilo na naslednja področja:

  • ohranjanje in spodbujanje biotske raznovrstnosti;
  • odgovorno ravnanje z vodnimi viri;
  • varstvo podnebja na podlagi znanstveno utemeljenih podnebnih ciljev; 
  • vzpostavitev in širitev sledljivih dobavnih verig brez krčenja gozdov in pretvorbe;
  • odgovorno pridobivanje kritičnih surovin, kot so palmovo olje, soja, kakav, čaj, kava, izdelki iz lesa in papirja;
  • odgovorno pridobivanje rib in morskih sadežev ter varovanje ključnih ribolovnih območij in staležev;
  • vključevanje v zagovorništvo za bolj ozaveščeno, trajnostno prehranjevanje in porabo hrane;
  • zmanjšanje odpadne hrane.

Poleg aktivnosti vzdolž lastne vrednostne verige bo Lidl podpiral različne projekte organizacije WWF za zaščito okolja v regijah, iz katerih se oskrbuje s surovinami.

VIR: Lidl