Mladinska knjiga je ustvarila tržnokomunikacijsko akcijo, v kateri slavijo knjige, ki imajo v družbi posebno velik odmev.

Mladinska knjiga je ustvarila tržnokomunikacijsko akcijo, v kateri slavijo knjige, ki imajo v družbi posebno velik odmev.

Kratek opis akcije: Izhodišče akcije so naslovi, ki dosegajo širši odmev na družbenih omrežjih, v medijih in medosebnih pogovorih. Gre za knjige, ki imajo v družbi poseben odmev ali izjemen status, saj nosijo zgodbe, ki polnijo naslovnice in netijo pogovore. Nekatere med njimi zato, ker smo njihov izid težko pričakovali, druge so trenutne prodajne uspešnice, spet tretje zato, ker na lestvicah najbolj branih in prodajanih knjig vztrajajo že več mesecev ali celo let. Za vsa ta književna dela pa velja to, kar je tudi slogan kampanje »Premočne, da bi jih utišali. Predobre, da jih ne bi delili.« Krovno akcijo dopolnjujejo poglobljene videovsebine in pogovori z avtorji, objavljeni na YouTubovem profilu Mladinske knjige pod rubriko z naslovom Podkasti.

Elementi akcije: izložbe knjigarn, dogodki, radijski oglas, podkasti, digitalne komunikacije, spletno oglaševanje, sodelovanje z vplivneži, tiskani oglasi, gradiva na prodajnih mestih

Predstavnici naročnika: Irena Čebulj in Petra Novak

Vodja projekta: Andreja Žnidaršič

Kreativna direktorica: Saša Kovačič

Art direktorica: Andreja Žolger

Tekstopiska: Taja Martinčič

Oblikovalka: Sofia Pleško

Vsebinski marketing in družbeni mediji: Katarina Peterlin Mohorič

Spletna stran: Luka Plečnik

Trajanje akcije: od 15. aprila do 1. junija 2024

VIR: MM