Katja Fašink, Laura Štraus Vuk in Andrej Krajner so dobitniki PRO PR Globe AwardsZagreb, 17.1.2023V okviru letošnje 20. jubilejne PRO PR konference, ki bo potekala na Plitvičkih jezerih, bo prestižno nagrado PRO PR GLOBE Awards skupno dobilo 25 priznanih strokovnjakov s področja odnosov z javnostmi.
Prihajajo iz 12 različnih držav in s 3 kontinentov.
Med slovenskimi nagrajenci so: Katja Fašink, direktorica komuniciranja v Skupini ELES, Laura Štraus Vuk, strokovnjakinja za odnose z javnostmi v Založbi Mladinska knjiga in Andrej Krajner, direktor komuniciranja v NLB SKUPINI (Nova Ljubljanska Banka). Med britanskimi nagrajenci so: Ian Farrow, direktor Westco Trading LTD (Westminster Council), Liz Ostermann, VIP referentka za odnose z javnostmi na gradu in dvorcu Saint Hill, Mandy Seashell, direktorica Seashell Communications.
Nagrajenki iz Srbije sta Jelena Zlatanović, strokovnjakinja za korporativni marketing in komuniciranje pri MOL (Magyar OLaj-és Gázipari Részvénytársaság) in Emilija Lilić, vodja internih komunikacij pri Tigar Tyres.
Iz Združenih arabskih emiratov prihaja nagrajenec: Khaled AlShehhi, izvršni direktor marketinga in komunikacij pri vladi ZAE, iz Bosne in Hercegovine Misijana Brkić-Milinković, vodja korporativnega komuniciranja v HT Eronet, Aleksandra Marković, vodja odnosov z javnostmi in vodja marketinga v Tropic & Moj Market, Melisa Čengić, vodja odnosov s strankami, vodja marketinga in manager za odnose z javnostmi pri Porscheju.
Nizozemski predstavnik je Erik den Hoedt, direktor Službe za javno komuniciranje in obveščanje Vlade Kraljevine Nizozemske. Iz Hrvaške pa prihajajo: Karla Labaš, PR & Marketing manager Dubrovniških poletnih iger, Marina Bolanča Radunović, lastnica in direktorica PR agencije Abeceda komunikacije, Davor Jakovac, vodja interne komunikacij in korporativne kulture Hrvaške pošte d.d., Vlatka Vučić-Marasović, informatorka Zadarske županije.
Dobitnik iz Italije je Vicenzo LeVoci, generalni sekretar Beneškega kluba, iz Črne gore pa Dejan Lučić: strokovni sodelavec na Univerzi Črne gore, Mitar Vučković, strokovnjak za interno komuniciranje v Elektroprivredi Črne Gore in Amer Ramusović, tiskovni predstavnik ter vodja odnosov z javnostmi Republiškega sklada za zdravstveno zavarovanje.
Vietnam: Mai Anh Le, regionalni vodja Global PR Hub, Severna Makedonija: Maja Bajalska - Georgievska, vodja korporativnega komuniciranja pri TAV Makedonija, Združene države Amerike: Mary Beth West, strateginja za odnose z javnostmi pri Fletcher Marketing PR in Madžarska: Zsófia Bánhegyi, direktorica marketinga in komunikacij pri Szerencsejáték Zrt.
PRO PR GLOBE Awards je edini program nagrajevanja posameznikov, ki s svojim delom prispevajo k boljši percepciji pozicioniranja stroke odnosov z javnostmi na globalni, regionalni in lokalni ravni.
Gre za edinstven program nagrajevanja, ki se osredotoča na podelitev priznanj posameznikom in ne projektom. Specifičen je tudi po tem, da je namenjen posameznikom, ki so v sodelovanju s svojimi ekipami in sodelavci, ob upoštevanju poslovne etike in profesionalnih standardov, uspeli pustiti pečat na področju odnosov z javnostmi.
Komisija, v kateri so pretekli dobitniki in člani organizacijskega odbora, odloča o nagrajencih na podlagi podatkov, zbranih po postopku nominacije, ki vključuje: pregled biografije, medijskih objav in drugih relevantnih javnih virov informacij, ki lahko potrdijo kredibilnost in strokovnost kandidata v postopku nominacije in izbora za nagrade PRO PR GLOBE. Od leta 2017 je PRO PR GLOBE Awards edini nagradni program, v katerem zmagovalce nominirajo štiri globalna komunikacijska združenja: Mednarodno združenje za odnose z javnostmi – IPRA, Mednarodna svetovalna organizacija za komuniciranje – ICCO, Združenje za odnose z javnostmi in komunikacije – PRCA in Chartered Institute of Public Odnosi - CIPR.
PROGRAM
VIR: PRO PR
Med slovenskimi nagrajenci so: Katja Fašink, direktorica komuniciranja v Skupini ELES, Laura Štraus Vuk, strokovnjakinja za odnose z javnostmi v Založbi Mladinska knjiga in Andrej Krajner, direktor komuniciranja v NLB SKUPINI (Nova Ljubljanska Banka). Med britanskimi nagrajenci so: Ian Farrow, direktor Westco Trading LTD (Westminster Council), Liz Ostermann, VIP referentka za odnose z javnostmi na gradu in dvorcu Saint Hill, Mandy Seashell, direktorica Seashell Communications.
Nagrajenki iz Srbije sta Jelena Zlatanović, strokovnjakinja za korporativni marketing in komuniciranje pri MOL (Magyar OLaj-és Gázipari Részvénytársaság) in Emilija Lilić, vodja internih komunikacij pri Tigar Tyres.
Iz Združenih arabskih emiratov prihaja nagrajenec: Khaled AlShehhi, izvršni direktor marketinga in komunikacij pri vladi ZAE, iz Bosne in Hercegovine Misijana Brkić-Milinković, vodja korporativnega komuniciranja v HT Eronet, Aleksandra Marković, vodja odnosov z javnostmi in vodja marketinga v Tropic & Moj Market, Melisa Čengić, vodja odnosov s strankami, vodja marketinga in manager za odnose z javnostmi pri Porscheju.
Nizozemski predstavnik je Erik den Hoedt, direktor Službe za javno komuniciranje in obveščanje Vlade Kraljevine Nizozemske. Iz Hrvaške pa prihajajo: Karla Labaš, PR & Marketing manager Dubrovniških poletnih iger, Marina Bolanča Radunović, lastnica in direktorica PR agencije Abeceda komunikacije, Davor Jakovac, vodja interne komunikacij in korporativne kulture Hrvaške pošte d.d., Vlatka Vučić-Marasović, informatorka Zadarske županije.
Dobitnik iz Italije je Vicenzo LeVoci, generalni sekretar Beneškega kluba, iz Črne gore pa Dejan Lučić: strokovni sodelavec na Univerzi Črne gore, Mitar Vučković, strokovnjak za interno komuniciranje v Elektroprivredi Črne Gore in Amer Ramusović, tiskovni predstavnik ter vodja odnosov z javnostmi Republiškega sklada za zdravstveno zavarovanje.
Vietnam: Mai Anh Le, regionalni vodja Global PR Hub, Severna Makedonija: Maja Bajalska - Georgievska, vodja korporativnega komuniciranja pri TAV Makedonija, Združene države Amerike: Mary Beth West, strateginja za odnose z javnostmi pri Fletcher Marketing PR in Madžarska: Zsófia Bánhegyi, direktorica marketinga in komunikacij pri Szerencsejáték Zrt.
PRO PR GLOBE Awards je edini program nagrajevanja posameznikov, ki s svojim delom prispevajo k boljši percepciji pozicioniranja stroke odnosov z javnostmi na globalni, regionalni in lokalni ravni.
Gre za edinstven program nagrajevanja, ki se osredotoča na podelitev priznanj posameznikom in ne projektom. Specifičen je tudi po tem, da je namenjen posameznikom, ki so v sodelovanju s svojimi ekipami in sodelavci, ob upoštevanju poslovne etike in profesionalnih standardov, uspeli pustiti pečat na področju odnosov z javnostmi.
Komisija, v kateri so pretekli dobitniki in člani organizacijskega odbora, odloča o nagrajencih na podlagi podatkov, zbranih po postopku nominacije, ki vključuje: pregled biografije, medijskih objav in drugih relevantnih javnih virov informacij, ki lahko potrdijo kredibilnost in strokovnost kandidata v postopku nominacije in izbora za nagrade PRO PR GLOBE. Od leta 2017 je PRO PR GLOBE Awards edini nagradni program, v katerem zmagovalce nominirajo štiri globalna komunikacijska združenja: Mednarodno združenje za odnose z javnostmi – IPRA, Mednarodna svetovalna organizacija za komuniciranje – ICCO, Združenje za odnose z javnostmi in komunikacije – PRCA in Chartered Institute of Public Odnosi - CIPR.
PROGRAM
VIR: PRO PR