Izbiramo MM-ovo akcijo leta 2023!
Januar je tu in kot vsako leto tudi tokrat s pomočjo bralcev izbiramo MM-ovo akcijo leta. Uredništvo je v ožji izbor uvrstilo 10 od skupno 80 oglaševalskih akcij, ki so bile v letu 2023 objavljene v rubriki Izbor meseca v tiskani reviji Marketing magazin. Število objavljenih akcij v zadnjih letih raste; oglaševalci in agencije so nam v zadnjih letih posredovali skupno okoli 200 akcij (v letu 2023 192), kar je precej več kot pred pandemijo, ko smo jih prejeli med 130 in 150.
V OŽJI IZBOR JE UREDNIŠTVO MM-A UVRSTILO NASLEDNJE AKCIJE:
1. »Zavarovanja za dom Zavarovalnice Triglav«: agenciji: Renderspace in Pristop Media, naročnik: Zavarovalnica Triglav.
2. »Mali šef«: agencija: Herman & partnerji, naročnik: Mercator.
3. »Mi vrtimo hite«: agencija: Luna \TBWA, naročnik: Hitradio Center.
4. »Juniorjev zgodbarček«: agencija: Luna \TBWA, naročnik: Argeta (Atlantic Droga Kolinska).
5. »Merkurjeva AI-asistentka«: agencija: Agencija 101, naročnik: Merkur.
6. »Poli Green«: agencija: Futura DDB, naročnik: Perutnina Ptuj.
7. »Laško Burin«: agencija: Luna \TBWA, naročnik:Pivovarna Laško.
8. »Ne definiraj, eksperimentiraj!«: agencija: SHIFT, naročnik: A1 Slovenija.
9. »Pravljica doma«: agencija: PM, poslovni mediji, naročnik: Rutar.
10. »Ti si generacija gym«: agencija: Aritmija, naročnik: Fitinn.
Zdaj ste na vrsti vi, spoštovani bralci. Glasovanje na Facebooku bo potekalo dva dni, in sicer od srede, 17. januarja 2024 z začetkom ob 10. uri, do petka, 19. januarja 2024 do 9. ure.
Spomnimo: MM-ova akcija leta 2022 po izboru slovenskega občinstva je bila akcija »Od minionov se ti zrola« oglaševalca Engrotuš. Njihovo akcijo je všečkalo skoraj 500 ljudi, več kot sto jih je objavo tudi delilo in komentiralo. Pri MM-u smo z zanimanjem spremljali, kako veliko izbor pomeni ljudem, naročnikom in agencijam, ki so dokazali, kako pomembni so oglasi v vsakodnevnem življenju.
Uredništvo Marketing magazina MM-ovo akcijo leta izbira od leta 2009. Takrat je zmagala akcija »Zaposlili smo slona«, ki so jo za Perutnino Ptuj pripravili v agenciji Futura DDB. V prvih letih je oglase ocenjevala MM-ova žirija kreativnih direktorjev, nato pa smo glas prepustili ljudstvu.
Vir: Marketing Magazin