Smučarski skoki iz Planice so bili od četrtka do nedelje najbolje gledana vsebina na vseh slovenskih televizijah.

Smučarski skoki iz Planice so bili od četrtka do nedelje najbolje gledana vsebina na vseh slovenskih televizijah.

Finale 45. sezone svetovnega pokala v smučarskih skokih in poletih in obenem slovo šampiona Petra Prevca je ta konec tedna, med 21. in 24. marcem, v Dolini pod Poncam tudi pred televizijske ekrane ponovno prikoval izjemno število gledalcev.

Služba za komuniciranje RTV Slovenija
25. marec 2024 ob 13.11
Ljubljana - RTV SLO


Peter Prevc. Foto: Adrian Pregelj, RTV Slovenija

Povprečna gledanost vseh letošnjih prenosov dogajanja v Planici je bila odlična. Več kot štirinajst ur programa je spremljalo v povprečju 286.700 gledalcev starih štiri leta ali več oz. 59 % gledalcev, ki so bili v času prenosov pred televizijskimi sprejemniki. V štirih dneh Planice 2024 je vsaj en del dogajanja videlo kar 48,2 % oz. 922.000 različnih gledalcev, starejših od štirih let.

Najvišjo gledanost je dosegla nedeljska posamična tekma, katere drugo serijo je v povprečju spremljalo 26,3 % oz. 504.000 gledalcev, kar predstavlja kar 77 % takratnih gledalcev televizije.
Ta tekma je tako v letošnjem letu do sedaj tudi najbolj gledana vsebina tako na TV Slovenija kot tudi na slovenskih televizijah. Najvišja minutna gledanost je bila dosežena v času zadnjega skoka Petra Prevca ob 11.03, ko je TV Slovenija 2 gledalo kar 562.300 gledalcev (29,4 %). To je bila tudi najvišja minutna gledanost v letošnjem letu na slovenskih televizijah.

Dokumentarni potret z naslovom Prevc si je v povprečju ogledalo kar 16,5 % oz. 314.800 gledalcev nad 4. letom starosti, kar predstavlja 49 odstotkov vseh, ki so bili v času predvajanja portreta pred TV-sprejemniki.

Smučarski skoki iz Planice so bili tako od četrtka, 21. 3. 2024 do nedelje, 24. 3. 2024 najbolje gledana vsebina na vseh slovenskih televizijah.

Navedenim podatkom o odlični gledanosti na TV-zaslonih pa je treba dodati še izjemno število gledalcev, ki so letošnje planiško dogajanje spremljali na spletnem portalu rtvslo.si, saj so v štirih dneh ustvarili več kot 290.000 ogledov.

Tudi za Radio Slovenija je bil minuli vikend nadvse uspešen. Poleg radijskih poslušalcev je Val 202 dosegel na tisoče obiskovalcev pod Odrom 202 v času glasbenih nastopov in pogovorov radijskih voditeljic in voditeljev s skakalci, več deset tisoč sledilcev so nagovorili na omrežjih (posamičen video ima tudi 275.000 ogledov). Zaupanje javnosti v javni radio izkazuje tudi poteza Petra Prevca, ki svojo podpisano čelado namenja za dražbo projektu Botrstvo, o čemer boste podrobneje obveščeni v prihodnjih dneh.

Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta, gledanost v živo in znotraj istega dneva; MMC/rtvslo.si