Letošnji 5-dnevni festival kreativnosti obljublja še več dogajanja in tako se je del ekipe MM-a že odpravil v Cannes, od koder bo poročal o novostih s področja marketinga, oblikovanja, tehnologije, medijev in zabave.

150 UR VSEBINE IN 500 GOVORCEV, MED NJIMI ELON MUSK

Festival kreativnosti Cannes Lions je skozi desetletja postal najpomembnejši oglaševalski dogodek na svetu in merilo za kreativno odličnost. Program 71. izvedbe festivala bo vključeval raznolike teme od zdravja, glasbe, osebnih odnosov in športa do tehnologije in futurističnih robotov, s preko 150 urami vsebin in skoraj 500 govorci. Med podjetji, ki bodo sodelovala ali se udeležila festivala, so Apple, Meta, Samsung, , Netflix, Microsoft, Spotify, P&G, Google, Amazon, LinkedIn, Omnicom, Verizon, e.l.f. Beauty, Mastercard in PepsiCo. Kot običajno bo dogodek obiskalo veliko slavnih osebnosti, spoštovanih strokovnjakov iz industrije in drugih medijskih ikon. Najbolj pričakovani govorci so tokrat Elon Musk, soustanovitelj in vodilna oseba družb Tesla, SpaceX, Neuralink in The Boring Company, guru in pisatelj Deepak Chopra, David Droga, priznani kreativec in direktor svetovalne družbe Accenture Song, hollywoodska zvezdnica in producentka Queen Latifah, umetnik John Legend, voditelj podkasta On purpose Jay Shetty, ter ustanovitelj in izvršni direktor podjetja Liquid Death (ene od najhitreje rastočih blagovnih znamk brezalkoholnih pijač) Mike Cessario. Ne smemo pa pozabiti niti na inovatorje, svetovalce za blagovne znamke, glavne direktorje marketinga in vodje oblikovanja, ki bodo prileteli na Azurno obalo z vseh koncev sveta.
/

UMETNA INTELIGENCA IN INOVACIJE PROTI HUMANOSTI IN MORALI

Lani so zmogljivosti generativne umetne inteligence (UI) vzbudile veliko navdušenja, a tudi povzročile dodatno previdnost. Letos bo UI spet osrednja tema festivala, poleg nje pa se bo več kot 500 govorcev osredotočalo na družbeno odgovornost podjetij (CSR), raznolikosti, enakosti in vključenosti, ohranjanje talentov kulture in ustvarjanja, vpogledom v potrošnike in trende ter seveda v seciranje kreativne odličnosti.

Organizatorji pričakujejo, da se bo največ govorcev osredočilo na še hitrejši tehnološki napredek UI na področju marketinga, oglaševanja in oblikovanja; na uresničene inovacije, ki omogočajo nove ravni oglaševanja in oblikovanja; motnje v industriji, ki se kažejo v spremembah delovnih procesov in vlog. Pri temah prihodnosti ne bodo pozabili na človečnost in obravnavali prav tako pomembne teme, kot so etika, morala, nepristranskost, lastništvo, avtentičnost, vključenost in družbena odgovornost podjetij.
DELI NA: