Program zvestobe Skupine MOL je tudi pri nas dobil novo ime – MOL Move.
Program zvestobe Skupine MOL je tudi pri nas dobil novo ime – MOL Move.
Naročnik:
MOL Slovenija
MOL Slovenija
Prisoten je tudi na Češkem, Poljskem, Slovaškem in Madžarskem, v naslednjih dveh letih pa bo do spremembe prišlo še v Romuniji in Srbiji. Pri tej naftni in plinski družbi so namreč v duhu digitalizacije in lažjega razumevanja končnih uporabnikov poenotili sistem, način delovanja in tudi samo ime programa zvestobe.
Digitalna in mobilna tehnologija bistveno spreminjata vedenje potrošnikov in s tem ustvarjata tudi strateške priložnosti. V Skupini MOL so hitro prepoznali vedenje svojih strank in tako so njihovi strokovnjaki združili moči z družbo IBM in ustvarili integrirano marketinško platformo, ki za izvajanje uporablja celoten portfelj komponent programa Salesforce. »Integrirana platforma omogoča visoko ciljane oziroma personificirane kampanje, ki temeljijo na nakupnih podatkih naših strank in različnih komunikacijskih kanalih,« uvodoma pojasni Urška Vouri, vodja marketinga pri MOL Slovenija. Kot dodaja, so digitalne rešitve pomemben del njihove trajnostne strategije Shape Tomorrow 2030+ in so osredotočene, ne glede na to, ali gre za segmentacijo na podlagi podatkov, personificirane kampanje ali prilagojen program zvestobe, na prepoznavanje vedenja njihovih strank.
STRANKAM PRILAGOJENE PONUDBE
»Ključna prednost so torej personificirane ali ciljane kampanje, kar pomeni, da na podlagi podatkov ustvarjamo strankam prilagojene ponudbe. Seveda pa je pomembna tudi interaktivnost, saj strankam v MOL Move v vsakem trenutku zagotavljamo dostop do njihovih podatkov, kot so nakupi in ugodnosti, ter drugih informacij, povezanih z bencinskimi servisi MOL,« razlaga sogovornica. Poleg tega stranke v programu MOL Move glede na njihove nakupne navade tudi redno nagrajujejo za njihovo zvestobo. »Na voljo jim je široka paleta ugodnosti; smo tudi edini ponudnik v Sloveniji, ki za končne kupce omogoča popuste na naša vrhunska goriva MOL EVO,« poudarja.
Glede na to, da ima celotna Skupina MOL enotno aplikacijo, nas je zanimalo tudi, koliko lokalne svobode imajo pri ustvarjanju marketinških akcij. »Pri določanju in izvedbi različnih marketinških imidž akcij ter ustvarjanju personificiranih ponudb in izzivov smo zelo svobodni, saj ne nazadnje najbolje poznamo naše tržišče. Hkrati pa so nam na voljo podatki iz MOL Move, povratne informacije strank, zaposlenih na servisih in različne tržne raziskave, ki skupaj ustvarjajo odlično podlago za pripravo marketinških aktivnosti,« odgovarja Vourijeva.
VEČ KOT ZGOLJ LOKACIJA ZA TOČENJE GORIVA
Bistvo MOL-ove maloprodajne vizije na ravni Skupine je razširitev digitalne ponudbe iz osnovnih produktov – goriva, hrane in drugih storitev – na povsem novo področje. »Naš cilj je postati trgovec z blagom široke potrošnje in integriran, kompleksen ponudnik mobilnostnih storitev v regiji Srednje in Vzhodne Evrope,« pove sogovornica. Da bi to dosegli, potrebujejo obsežen nabor zmogljivosti digitalnega marketinga, ki omogoča odlično uporabniško izkušnjo MOL-ovih strank. »Program zvestobe MOL Move na novi platformi je bil v Sloveniji implementiran junija 2021 in se nenehno razvija z novimi funkcijami,« še doda.
Navade strank ter digitalna in mobilna tehnologija se v zadnjih letih hitro spreminjajo, pandemija koronavirusa pa je poskrbela za še hitrejšo implementacijo rešitev v programu MOL Move. Z razvojem in širitvijo gastronomske ponudbe Fresh Corner tako niso prepoznani več kot le lokacija za točenje goriva, temveč tudi kot destinacija za okrepčilo na poti; in to tudi za voznike električnih vozil, saj jim omogočajo polnjenje na polnilnicah Plugee.
SLOVENCI NAKLONJENI DIGITALNIM REŠITVAM
Osveženi program MOL Move v primerjavi s prejšnjim programom zvestobe omogoča prijavo oziroma sodelovanje izključno preko mobilne aplikacije ali s prijavo na spletni strani, kar pomeni, da fizičnih kartic ni več. »To je bil kar velik preskok, a so bile povratne informacije strank pozitivne, kar dokazuje, da se tudi starejše generacije vse bolj digitalizirajo. Osebno menim, da smo Slovenci naklonjeni različnim digitalnim rešitvam, kar kažejo tudi naši podatki. Kar 95 odstotkov vseh registracij v MOL Move je namreč opravljenih preko mobilne aplikacije, medtem ko smo v drugih državah zaznali malo več odpora in sprejemanje novih rešitev traja več časa,« opaža Urška Vouri.
Kot je še povedala za MM, si v Skupini MOL nenehno prizadevajo za izboljšavo uporabniške izkušnje, kar pomeni, da se MOL Move nenehno razvija in nadgrajuje. »Na začetku leta smo omogočili kompatibilnost aplikacije MOL Move s poslovnimi karticami Skupine MOL, kar pomeni, da lahko stranke hitreje dosežejo višje statuse in s tem več ugodnosti. Trenutno poteka razvoj možnosti sprejemanja aplikacije v vseh državah, kjer je prisoten MOL-ov program zvestobe. To pomeni, da bodo stranke na poti v državah, kjer je prisoten MOL Move in INA loyalty, lahko uporabile aplikacijo in bodisi zbirale točke ali koristile ugodnosti. Uporabniško izkušnjo torej neprestano nadgrajujemo,« sklene sogovornica.
VIR: MM