V Petrolu je trajnost pomembna vrednota, zato so skupaj z agencijo Luna \TBWA zasnovali komunikacijsko kampanjo, s katero spodbujajo gledalce k zelenim dejanjem.

V Petrolu je trajnost pomembna vrednota, zato so skupaj z agencijo Luna \TBWA zasnovali komunikacijsko kampanjo, s katero spodbujajo gledalce k zelenim dejanjem.

Kratek opis akcije: V televizijskem oglasu vidimo deklico, ki z lepljenjem 'post it' listkov starše spodbuja k okolju prijaznemu ravnanju – pranju v času cenejše tarife, vožnji z električnim avtomobilom, znižanju temperature na termostatu, ugašanju luči … Z majhnimi koraki lahko namreč vsak od nas spremeni svoj svet. A če želimo spremeniti naš svet, moramo stopiti skupaj. Zato v Petrolu skrbijo za vse, ki želijo sprejemati bolj okolju prijazne odločitve z investiranjem v proizvodnjo elektrike iz obnovljivih virov, kot so vetrni parki in sončne elektrarne na njihovih objektih. V akciji potrošnike spodbujajo k izbiri trajnostnih energetskih rešitev za dom, za katere lahko v celoti poskrbi Petrol. Obenem spodbujajo k energetski transformaciji regije z energetskimi rešitvami za dom, podjetja in mesta, ki vplivajo na prihranke z energijo in zmanjšanje ogljičnega odtisa. Akcija bo aktivna tudi na hrvaškem trgu.

Elementi akcije: televizijski oglasi, spletno oglaševanje, spletno mesto, oglasi na družbenih omrežjih, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi

Predstavniki naročnika: Samo Pečovnik, Klavdija Godler, Anja Erjavec, Petra Oplotnik, Tamara Turnšek in Nina Smonig Grnjak

Direktorica projekta: Sanja Hudin

Izvršni kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Maja Burja

Umetniški direktor: Miha Avsenik

Digitalni kreativni direktor: Jan Omahen

Zunanji sodelavec: Drago Mlakar

Produkcija: Kino Motel

Fotograf: Primož Lukežič

VIR: MM