Slovenska turistična organizacija (STO) je na tekmovanju InOrbit Awards 2024 z Instagram profilom Feel Slovenia osvojila nagrado za najboljše delo v turistični panogi. To izjemno priznanje potrjuje odlično delo STO pri promociji Slovenije kot privlačne turistične destinacije na družbenih omrežjih.
Slovenska turistična organizacija (STO) je na tekmovanju InOrbit Awards 2024 z Instagram profilom Feel Slovenia osvojila nagrado za najboljše delo v turistični panogi. To izjemno priznanje potrjuje odlično delo STO pri promociji Slovenije kot privlačne turistične destinacije na družbenih omrežjih. Nagrade InOrbit Awards, ki so bile letos v okviru mednarodne konference InOrbit podeljene prvič, so namenjene prepoznavanju odličnosti v dinamičnem svetu digitalnega marketinga.
Mednarodna žirija je v utemeljitvi ob podelitvi nagrade 10. aprila v Portorožu poudarila, da gre za eno najboljših organskih Instagram komunikacij v turizmu nasploh ter za odličen primer načrtovanja in upravljanja profila na tem družbenem omrežju za promocijo države. Instagram profil Feel Slovenia je bil tudi finalist v kategoriji najboljše uporabe organskega dosega na družbenih omrežjih.
Instagram je danes eno najpomembnejših družbenih omrežij z več kot 1,4 milijarde uporabnikov. Vizualna privlačnost platforme omogoča, da se Slovenija predstavi v svoji najlepši, a hkrati avtentični luči, izpostavlja raznoliko slovensko turistično ponudbo, pomaga pri razpršitvi turističnih tokov in za obisk Slovenije navdihne potencialne obiskovalce.
Nina Colarić Cvirn, vodja družbenih omrežij na STO, je dejala: "Strateška in kreativna gradnja kanala Feel Slovenia je kompleksen in obsežen projekt, ki ob vizualni in vsebinski konsistentnosti zahteva agilen pristop, a tudi sledenje jasno zastavljeni uredniški politiki. Instagram profil Feel Slovenia je platforma, ki skozi leta navdihuje z unikatnimi vizuali ter ustvarja pristen odnos med STO in sledilci. V obdobju, ko so digitalne platforme prežete z ogromno količino informacij, naše konsistentno delo ostaja videno - rezultati in odzivi uporabnikov so naša nagrada."
Mednarodna žirija je v utemeljitvi ob podelitvi nagrade 10. aprila v Portorožu poudarila, da gre za eno najboljših organskih Instagram komunikacij v turizmu nasploh ter za odličen primer načrtovanja in upravljanja profila na tem družbenem omrežju za promocijo države. Instagram profil Feel Slovenia je bil tudi finalist v kategoriji najboljše uporabe organskega dosega na družbenih omrežjih.
Instagram je danes eno najpomembnejših družbenih omrežij z več kot 1,4 milijarde uporabnikov. Vizualna privlačnost platforme omogoča, da se Slovenija predstavi v svoji najlepši, a hkrati avtentični luči, izpostavlja raznoliko slovensko turistično ponudbo, pomaga pri razpršitvi turističnih tokov in za obisk Slovenije navdihne potencialne obiskovalce.
Nina Colarić Cvirn, vodja družbenih omrežij na STO, je dejala: "Strateška in kreativna gradnja kanala Feel Slovenia je kompleksen in obsežen projekt, ki ob vizualni in vsebinski konsistentnosti zahteva agilen pristop, a tudi sledenje jasno zastavljeni uredniški politiki. Instagram profil Feel Slovenia je platforma, ki skozi leta navdihuje z unikatnimi vizuali ter ustvarja pristen odnos med STO in sledilci. V obdobju, ko so digitalne platforme prežete z ogromno količino informacij, naše konsistentno delo ostaja videno - rezultati in odzivi uporabnikov so naša nagrada."
Več kot 264.000 sledilcev;
80 % sledilcev prihaja iz tujine, kar kaže na veliko zanimanje za Slovenijo med mednarodnimi obiskovalci;
Kar 70 % sledilcev sodi v starostno skupino med 25 in 44 let;
Uspešnost IG @feelslovenia rezultira v 60 - 70 % vseh interakcij na objave vseh kanalov STO.
Več o aktivnostih STO na spletnem družbenem omrežju Instagram ter nagradah InOrbit lahko preberete v medijskem središču .
VIR: STO