Izraz hibrid uporabljamo pri vozilih, ki jih poganjata dva različna motorja, v primerih Toyotinih hibridov sta to vedno bencinski motor in elektromotor.
Njuna posamezna moč niti ni tako pomembna, kot je pomemben podatek o skupni sistemski moči. Torej moči, ki jo vozilo vedno in povsod uspešno dostavi do koles. In te je dovolj!
Poleg vedno zadostne količine moči, ki jo zmorejo naša hibridna vozila, ima takšen sistem delovanja vsaj še eno dodatno prednost. Elektromotor kljub svoji majhnosti moč zagotavlja od prvega vrtljaja naprej. To pomeni, da je vozniku na voljo vsa ‘elektromoč’ v prvem trenutku po pritisku stopalke. Na cesti se hibridni pogon zato izkaže z veliko odzivnostjo, na terenu in brezpotjih pa z zadostno količino navora z umirjenim premagovanjem zahtevnejših preprek. Takrat je hitrost vozila lahko majhna, navora pa dovolj za varno plezanje preko preprek.
PR: Toyota Adria
PR: Toyota Adria