Blagovna znamka gospodinjskih aparatov Gorenje, ki spada pod Hisense Europe, je že več let ponosna pokroviteljica rokometa in s kampanjami združuje predane navijače po Evropi.

Blagovna znamka gospodinjskih aparatov Gorenje, ki spada pod Hisense Europe, je že več let ponosna pokroviteljica rokometa in s kampanjami združuje predane navijače po Evropi. Svojo močno vpetost v evropski rokomet so nedavno potrdili s podporo štirih prvenstev moškega in ženskega rokometa EHF EURO 2024 in 2026. 

Ponosni podpornik evropskega rokometa
Na največjih odrih evropskega rokometa Gorenje ni novinec. Leta 2018 so postali glavni partner moškega evropskega prvenstva EHF EURO 2018 na Hrvaškem, sodelovali so tudi pri naslednjih dveh prvenstvih v letih 2020 in 2022. S podpisom dolgoročne pogodbe z Infront Sports & Media, ekskluzivnim medijskim in marketinškim partnerjem Evropske rokometne zveze, so zdaj postali uradni partner moškega in ženskega evropskega rokometnega prvenstva EHF EURO 2024 in 2026.

Priprave na moško evropsko prvenstvo EHF EURO 2024
Moško evropsko rokometno prvenstvo bo potekalo v Nemčiji med 10. in 28. januarjem. Gorenje bo med prvenstvom nadaljevalo priljubljeno kampanjo #simplyfans, ki združuje oboževalce rokometa po vsem svetu. Poskrbeli bodo tudi za posnetke Top-5-Goals in uradni napovednik tekem v aplikaciji. 

Generalni sekretar EHF, Martin Hausleitner, je povedal: »Z veseljem sporočamo, da smo se z Gorenjem dogovorili za dolgoročno sodelovanje na naslednjih štirih prvenstvih EHF EURO. Skupaj smo vzpostavili močno partnerstvo, ki omogoča aktivacijo na globalni ravni in ponuja prednosti največjega evropskega rokometnega tekmovanja. Ponosni smo, da so postali še uradni partner ženskega evropskega rokometnega prvenstva, saj je to korak naprej v razvoju ženske igre.«

»Zaradi vrhunske donosnosti naložbe, ki je ena najvišjih med športnimi sponzorstvi, in impresivnega povečanja medijske izpostavljenosti je bila odločitev o podaljšanju našega partnerstva logična poteza. Naraščajoče rokometno medijsko občinstvo ponuja blagovni znamki Gorenje odlično platformo za navezovanje stikov s potrošniki. Izjemno sem ponosna, da prvič vstopamo na področje ženskega rokometa. Naša zavezanost področju enakosti spolov je pomembni gradnik naše strategije ESG. Vesela sem, da jo prenašamo tudi na raven športnih sponzorstev,« je dejala Alenka Potočnik Anžič, direktorica marketinga Hisense Europe.

James Chubb, vodja rokometnega oddelka pri podjetju Infront, je podaril: »V Gorenju od nekdaj cenijo dodano vrednost sponzoriranja rokometnih dogodkov, saj je podpora tekmovanj prinesla vseevropsko prepoznavnost. Naš novi sporazum razširja prisotnost blagovne znamke na štiri prvenstva EHF EURO, kar je odličen primer, kako nenehna rast ženskega rokometa – in športa na splošno – privablja čedalje večje in bolj raznoliko občinstvo.«


VIR: IPPR