Na gala podelitvi Effie Awards Europe 2023 v Bruslju, ki jo prireja Effie® Europe, so podelili nagrade Euro Effie. Delo »Argeta: Oda pekom« je prejelo bronasto nagrado Euro Effie.

Na gala podelitvi Effie Awards Europe 2023 v Bruslju, ki jo prireja Effie® Europe, so podelili nagrade Euro Effie. Delo »Argeta: Oda pekom« je prejelo bronasto nagrado Euro Effie.

»Oda pekom« je edini nagrajeni slovenski projekt, in sicer za blagovno znamko Argeta Atlantic Grupe, ki so ga zasnovali v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA.

Enzo Smrekar
, podpredsednik uprave za delikatesne namaze, Donat in internacionalizacijo v Atlantic Grupi ter glavni direktor Atlantic Droge Kolinske, je ob tem povedal, da Argeta dosega izjemne rezultate in je vodilna znamka mesnih in ribjih paštet na evropskem tržišču. »Učinkovite in dolgoročno strateško zasnovane tržne komunikacije so ena od bistvenih prvin, ki Argeti omogočajo izjemno rast v celotni Evropi. Ponosni smo, da so izkušeni žiranti tekmovanja za nagrado Euro Effie nagradili naše delo in prepoznali Argeto s kampanjo Oda pekom kot eno najboljših praks v vsej Evropi. To je že tretja nagrada Euro Effie za Argeto, kar jo postavlja ob bok najuspešnejšim svetovnim znamkam,« je zadovoljen.

Nagrade so veseli tudi na Luni \TBWA, kjer pravijo, da so nagrade Effie, ki ocenjujejo učinkovitost kreativnih rešitev, vedno imele prav posebno mesto. »Tako pomensko kot tudi fizično, saj smo največkrat nagrajena in najbolj učinkovita agencija zadnjih dveh sezon Effie. Izredno ponosni smo, da uspešnost in učinkovitost naših projektov prepoznajo tudi na evropski ravni. To je že naša druga nagrada Euro Effie in tudi ta bo navdih in motivacija za vse prihajajoče projekte,« je povedala kreativna direktorica Medeja Kraševec Žnidarec.

»Argeta: Oda pekom« je bron osvojila v konkurenci štiridesetih finalistov iz vse Evrope. V kategoriji hrana in pijača je med drugim tekmovala s španskim delom za znamko Magnum.

VIR: MM