Znani so rezultati tekmovanja v oglaševalski kreativnosti Epica. Med deli iz regije je nagrado, in sicer bronasto, prejelo le bosansko delo »Bivati v Bingu« (»Living in Bingo«).
Znani so rezultati tekmovanja v oglaševalski kreativnosti Epica. Med deli iz regije je nagrado, in sicer bronasto, prejelo le bosansko delo »Bivati v Bingu« (»Living in Bingo«).
Nagrado so prejeli v kategoriji dogodki, gre pa za projekt, ki ga je agencija Via Media zasnovala za Bingo, največjo trgovsko verigo v BiH. Zanj so oktobra letos že prejeli veliko nagrado sempler za najboljšo medijsko strategijo v jadranski regiji,
Nagrado so prejeli v kategoriji dogodki, gre pa za projekt, ki ga je agencija Via Media zasnovala za Bingo, največjo trgovsko verigo v BiH. Zanj so oktobra letos že prejeli veliko nagrado sempler za najboljšo medijsko strategijo v jadranski regiji,
Božidar Abramović, generalni direktor Omnicom Media Group iz Hrvaške in predsednik žirije za nagrade Sempler, je takrat povedal, da je bilo delo resnično izjemno: »Vsi člani žirije smo ga že kmalu prepoznali kot edinstvenega in nam sploh ni bilo treba razpravljati o njem.«
Očitno so se strinjali tudi žiranti Epice (med katerimi je bila tudi Kaja Kovič, novinarka Marketing magazina), ki so mu zdaj namenili še bronasto nagrado Epica.
https://youtu.be/s2sE26ktdpo
VIR - Marketing Magazin