Argeta in Luna \TBWA sta pripravili digitalno kampanjo, v kateri neposredno odgovarjajo na negativne komentarje s Twitterja in razbijajo mite o paštetah, ki ne veljajo za Argeto.

Argeta in Luna \TBWA sta pripravili digitalno kampanjo, v kateri neposredno odgovarjajo na negativne komentarje s Twitterja in razbijajo mite o paštetah, ki ne veljajo za Argeto.

Kratek opis akcije: Ljudje na spletu zelo radi izražajo svoja mnenja. Tudi o paštetah. In tudi o Argeti. Mnenja je treba spoštovati, tudi če se z njimi ne strinjaš. Ko pa pride do navajanja podatkov in dejstev, ki ne držijo, pa je treba ukrepati. Argeta si je izposodila priljubljen format »mean tweets«, kjer znani ljudje berejo žaljive zapise o sebi, in ga spremenila v »meat tweets«, besede pa v meso. S pomočjo Argetinega orodja za merjenje sentimenta Talkwalker so zbrali nekaj najbolj neresničnih zapisov s Twitterja – ki čeprav je spremenil ime, ni spremenil relevantnosti zapisanega – in jih nagovorili z dejstvi. Pri tem jim je na pomoč priskočil ambasador Argete, sommelier za paštete – paštetolje – Alen Podlesnik, ki je v videih nagovoril tviteraše in jim serviral zvrhan krožnik resnice. Video oglasi so vodili na posebno spletno stran, kjer so mite o Argeti razbijali z dodatnimi razlagami, zabavnimi posnetki iz tovarne in vabilom na ogled tovarne v živo. Kampanjo bodo izvedli tudi na drugih trgih, na Hrvaškem, v Srbiji, Bosni in Hercegovini ter Makedoniji.

Predstavniki naročnika:
Mojca Pesendorfer, Živa Deu, Mirjam Obljubek, Metka Orel, Martina Humar, Patricia Platiša in Simon Horvat

Direktorica projektov:
Mojca Praznik Matić

Vodja digitalnih projektov:
Valerija Smolej

Mlajša vodja projekta:
Ana Kotar

Kreativna direktorica:
Medeja Kraševec Žnidarec

Digitalni kreativni direktor in strateg:
Jan Omahen

Tekstopisca:
Blaž Žnidarec in Tomaž Radšel

Umetniški vodja:
Miha Avsenik

Oblikovalec in urednik spletnih videov:
Matic Povše 

Oblikovalka uporabniške izkušnje:
Pia Požek

VIR: MM