Argeta in Luna \TBWA sta pripravili digitalno kampanjo, v kateri neposredno odgovarjajo na negativne komentarje s Twitterja in razbijajo mite o paštetah, ki ne veljajo za Argeto.
Argeta in Luna \TBWA sta pripravili digitalno kampanjo, v kateri neposredno odgovarjajo na negativne komentarje s Twitterja in razbijajo mite o paštetah, ki ne veljajo za Argeto.
Kratek opis akcije: Ljudje na spletu zelo radi izražajo svoja mnenja. Tudi o paštetah. In tudi o Argeti. Mnenja je treba spoštovati, tudi če se z njimi ne strinjaš. Ko pa pride do navajanja podatkov in dejstev, ki ne držijo, pa je treba ukrepati. Argeta si je izposodila priljubljen format »mean tweets«, kjer znani ljudje berejo žaljive zapise o sebi, in ga spremenila v »meat tweets«, besede pa v meso. S pomočjo Argetinega orodja za merjenje sentimenta Talkwalker so zbrali nekaj najbolj neresničnih zapisov s Twitterja – ki čeprav je spremenil ime, ni spremenil relevantnosti zapisanega – in jih nagovorili z dejstvi. Pri tem jim je na pomoč priskočil ambasador Argete, sommelier za paštete – paštetolje – Alen Podlesnik, ki je v videih nagovoril tviteraše in jim serviral zvrhan krožnik resnice. Video oglasi so vodili na posebno spletno stran, kjer so mite o Argeti razbijali z dodatnimi razlagami, zabavnimi posnetki iz tovarne in vabilom na ogled tovarne v živo. Kampanjo bodo izvedli tudi na drugih trgih, na Hrvaškem, v Srbiji, Bosni in Hercegovini ter Makedoniji.
Predstavniki naročnika: Mojca Pesendorfer, Živa Deu, Mirjam Obljubek, Metka Orel, Martina Humar, Patricia Platiša in Simon Horvat
Direktorica projektov: Mojca Praznik Matić
Vodja digitalnih projektov: Valerija Smolej
Mlajša vodja projekta: Ana Kotar
Kreativna direktorica: Medeja Kraševec Žnidarec
Digitalni kreativni direktor in strateg: Jan Omahen
Tekstopisca: Blaž Žnidarec in Tomaž Radšel
Umetniški vodja: Miha Avsenik
Oblikovalec in urednik spletnih videov: Matic Povše
Oblikovalka uporabniške izkušnje: Pia Požek
VIR: MM