V agenciji Luna \TBWA so začrtali nove gabarite znamčnega teritorija blagovne znamke Donat.

V agenciji Luna \TBWA so začrtali nove gabarite znamčnega teritorija blagovne znamke Donat.

Kratek opis akcije: »Donat je edinstvena mineralna voda z unikatno mineralno sestavo, ki ugodno deluje na prebavo. S prvotno, ob repozicioniranju in preznamčenju predstavljeno in izjemno uspešno komunikacijsko platformo smo Donat začeli premikati z izdelka za reševanje specifičnih prebavnih težav v holistično blagovno znamko, ki celostno skrbi za prebavo in s tem za dobro počutje celotnega telesa,« pravijo in dodajajo, da je bila  komunikacija predvsem informativna.

Nova komunikacijska platforma uporablja privlačen, poetičen, metaforičen in vizualno dodelan jezik, ki v osprednje postavlja popolno naravnost Donata in njegovo edinstvenost: »Donat je navzven videti kot vse druge vode in po tej definiciji je voda. A hkrati ni voda, saj ga ne pijemo, da bi se odžejali, temveč zato, da bi poskrbeli za svojo prebavo ter posledično za dobrobit vsega telesa in dobro počutje. To je jedrno sporočilo celotne komunikacijske platforme, ki z vizualno prepričljivo in pripovedno svežo podobo močno izstopa iz komunikacijske krajine,« še dodajajo snovalci akcije.
Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, oprema prodajnih mest, digitalni oglasi

Predstavniki naročnika:
Darja Teržan, Klavdija Vidic, Lea Stritar, Iva Starc, Jernej Janežič, Majda Taslidža, Rosana Turk in Lea Norčič

Vodje projekta:
Nace Tomc, Petra Noterzberg in Katja Knific

Kreativni direktor:
Janez Rakušček

Tekstopiski:
Maja Burja in Medeja Kraševec Žnidarec

Umetniški direktor:
Ljubo Bratina

Oblikovalec:
Miha Feguš 

Fotografinja:
Urša Premik

Produkcijska hiša:
Kinomotel

Medijski agenciji:
Pro Media Group in Media Publikum

VIR: MM