Pošta Slovenije za brezskrbno pošiljanje in prevzem paketov

Maribor, 5. julij 2022 – Pošta Slovenije pospešeno posodablja upravljanje s pošiljkami. V kratkem bo vzpostavljena spletna stran moja.posta.si, ki bo enotna vstopna točka za uporabnika, na kateri bo med drugim upravljal s svojimi pošiljkami, sledil pošiljkam ter shranil nastavitve za priljubljene pošiljke. Obenem Pošta Slovenije opremlja pismonoše, ki dostavljajo paketne pošiljke, in poštna okenca poslovalnic (razen pogodbenih pošt) z dodatnimi POS-terminali za plačila s kartico.
 
Z zagotavljanjem dodatnih POS-terminalov Pošta Slovenije širi možnost plačevanja blaga in storitev ter odkupnih zneskov za pakete po povzetju s kartico na dodatna poštna okenca in dodatnim pismonošem. Pri spletnem nakupovanju Slovenci v primerjavi z drugimi evropskimi uporabniki nadpovprečno pogosto izberejo opcijo plačilo po povzetju. Več kot 40 % kupcev plača izdelke, naročene pri slovenskih spletnih trgovcih, ob prevzemu pošiljke.
 
Uporabnikom storitev Pošte Slovenije odslej ne bo treba več poskrbeti za dvig gotovine pred prejemom paketa v primeru plačila po povzetju. S POS-terminali bodo v kratkem opremljeni pismonoše, ki dostavljajo paketne pošiljke, in poštna okenca poslovalnic (razen pogodbenih pošt) po Sloveniji, kasneje pa tudi pogodbene pošte.
 
Pošta Slovenije ob tem v kratkem uvaja tudi enotno vstopno točko na spletu. Vse informacije in podrobnosti o pošiljkah bodo odslej shranjene na uporabnikovem profilu. S klikom bo tako omogočeno celovito upravljanje s pošiljkami, med drugim urejanje naslovnikovega naročila. Pošta Slovenije na ta način izboljšuje uporabniško izkušnjo, saj je upravljanje preglednejše in enostavnejše. Moja.posta.si bo na klik dosegljiva tudi neregistriranim uporabnikom.
 
Uvedbi portala moja.posta.si bo sledila mobilna aplikacija in dodatne možnosti, kot so nastavitev priljubljenega mesta prevzema (PS Paketomat, paketnik, dogovorjeno mesto ipd.), pooblastilo drugim uporabnikom za prevzem pošte (stalno ali enkratno) in digitalno obvestilo o prispeli pošiljki. Uporabnik tako ne bo več prejel tiskanega sporočila o prispeli pošiljki v nabiralnik, ampak bo to s SMS-om opravila aplikacija.
 
Pošta Slovenije svojim uporabnikom zagotavlja vrsto enostavnih rešitev, sedem različnih načinov dostave in prevzem pošiljk na več kot 1.100 prevzemnih mestih. Iz raziskave zadovoljstva strank izhaja, da je 94 % uporabnikov paketnih storitev dostavo Pošte Slovenije ocenilo z oceno odlično.

 PR: Pošta Slovenije