Znamka Colmar praznuje častitljivo obletnico

V Narodni galeriji v Ljubljani je včeraj potekal izjemen dogodek – multimedijski performans prestižne blagovne znamke Colmar. Dogodek, ki ga je soorganiziral Bora Sport Group iz Izole, generalni uvoznik za Slovenijo in Hrvaško, je privabil goste iz sveta mode, vrhunske športnike, ambasadorje blagovne znamke Colmar ter druge predstavnike.

Stefano Colombo, vodja prodaje in marketinga v Colmarju, je v svojem uvodnem nagovoru izpostavil spoštovanje do zgodovine, vendar poudaril ključno usmerjenost v prihodnost. Colmar, znan po vrhunskih športnih oblačilih in urbani modi, sledi viziji razvoja, inovacij in trajnostnih konceptov. Blagovna znamka se uspešno širi po svetu, prepoznana pa je tudi med slovensko alpsko smučarsko reprezentanco.

Robert Šterpin, direktor Bora Sport Group, se je zahvalil sodelujočim za zaupanje, pri tem pa poudaril ključno vlogo zadovoljnih kupcev in športnikov pri uspehu na trgu. Colmar, s stoletno tradicijo razvijanja modnih trendov, ostaja sinonim za inovativnost, vzdržljivost in trajnost. Kljub zgodovinskim izzivom je družinsko podjetje uspešno premagovalo ovire.

Colmar ima tesne vezi z vrhunskimi športniki, sodeluje z alpskimi smučarskimi reprezentancami in podpira razvoj tehnično izpopolnjenih oblačil. Na dogodku so se pojavili tudi priznani slovenski smučarji. Vodenje dogodka je prevzel Peter Poles, kulinarično pa ga je obogatil chef Tomaž Kavčič, umetniško pa dopolnila Astrid Kljun.

Zgodovinski pregled najpomembnejših mejnikov Colmarja, od začetkov v 30. letih prejšnjega stoletja do današnje vodilne vloge v tekstilni industriji, priča o stoletni zavezanosti odličnosti in inovativnosti italijanske blagovne znamke Colmar.

Uredništvo