Citroën AMI je lahko tudi vozilo, ki poslovnim uporabnikom odgovarja na nove izzive tako storitvenih podjetij, dostavljavcev, trgovcev, obrtnikov, javne uprave kot tudi proizvodnje. Med drugim pa ponuja odlično možnost za promocijo lastne dejavnosti. Z nami so delili dobro prakso v podjetju Naša soseska d.o.o., kjer se ukvarjajo s celovitim upravljanjem večstanovanjskih stavb v Ljubljani.

Citroën AMI je lahko tudi vozilo, ki poslovnim uporabnikom odgovarja na nove izzive tako storitvenih podjetij, dostavljavcev, trgovcev, obrtnikov, javne uprave kot tudi proizvodnje. Med drugim pa ponuja odlično možnost za promocijo lastne dejavnosti. Z nami so delili dobro prakso v podjetju Naša soseska d.o.o., kjer se ukvarjajo s celovitim upravljanjem večstanovanjskih stavb v Ljubljani.  

Kot je poudaril direktorica podjetja Naša soseska d.o.o. Teja Kušar, je »prvi in najpomembnejši razlog za nakup vozila AMI njegova izjemna promocijska vrednost. Nenavadna oblika in majhnost tega štirikolesnika pritegneta pozornost tako starejših kot mlajših generacij. Prepričani smo, da bo AMI okrepil prepoznavnost našega podjetja in pustil nasmeh na obrazu vsakogar, ki ga bo opazil na cestah.«
 
V podjetju so poudarili tudi njihovo predanost ekološki osveščenosti. Z nakupom vozila AMI podjetja izkazujejo skrb za okolje, saj gre za električno vozilo, ki omogoča zmanjšanje ogljičnega odtisa in prispeva k trajnostnemu razvoju. Dandanes pa ravno ekološka odgovornost privablja tudi nove stranke in partnerje, ki cenijo taka podjetja.
 
Teja Kušar poudarja tudi: »AMI nas je prepričal tudi zaradi izjemne praktičnosti parkiranja. Njegova majhnost omogoča enostaven dostop do različnih lokacij in poenostavlja parkiranje še posebej v urbanih okoljih kot je Ljubljana. S tem vozilom lahko dostopamo tudi do najožjih ulic in delov mesta kamor s klasičnimi avti ne bi mogli dostopati. To je zares velika prednost.«
 
Električni AMI omogoča tudi nižje stroške vzdrževanja v primerjavi z vozili na notranje izgorevanje. To lahko za podjetja predstavlja pomembno finančno razbremenitev in zmanjševanje vsakodnevnih operativnih stroškov. AMI se lahko napolni do 100 % v samo 3 urah (čas je odvisen od načina polnjenja), kar podjetnikom omogoča, da so vedno pripravljeni na pot. Kljub svoji majhnosti pa ima 75 km dosega, kar pokrije večino mestnih voženj brez težav. Prilagodljiv je za različne poslovne potrebe saj omogoča spreminjanje notranjega prostora glede na potrebe podjetja. Njegov modularni dizajn omogoča enostavno prilagajanje za prevoz različnih vrst tovora ali opreme.
 
AMI ni le prevozno sredstvo ampak tudi orodje za poslovni uspeh. Njegove edinstvene lastnosti lahko prispevajo k povečanju učinkovitosti, zmanjšanju stroškov in kreiranju pozitivne podobe podjetja. Več o vozilu AMI tukaj.

VIR: Citroen