V Zavodu Celeia Celje bodo destinacijo Celje do konca septembra predstavljali na turističnih sejmih v Parizu, poslovnem srečanju v Budimpešti, na Mednarodnem obrtnem sejmu v Celju in Festivalu za 3. življenjsko obdobje v Ljubljani.Zavod za kulturne prireditve in turizem Celeia Celje
V Zavodu Celeia Celje bodo destinacijo Celje do konca septembra predstavljali na turističnih sejmih v Parizu, poslovnem srečanju v Budimpešti, na Mednarodnem obrtnem sejmu v Celju in Festivalu za 3. življenjsko obdobje v Ljubljani.
»Na sejmu IFTM Top Resa v Parizu bomo v tem tednu v okviru predstavitve Slovenske turistične organizacije (STO) sodelovali drugo leto zapored. V Celju v zadnjih dveh letih opažamo rast francoskih gostov. V prvih osmih mesecih letošnjega leta jih je npr. TIC Celje obiskalo 10 % več kot v enakem obdobju lani. Cilj predstavitve na turistični borzi v Parizu je okrepiti prepoznavnost destinacije na francoskem trgu in pridobiti nove poslovne partnerje,« je o predstavitvi Celja v francoski prestolnici povedala mag. Maja Voglar, direktorica Zavoda Celeia Celje. Podobno zastavljeni so tudi cilji za udeležbo na poslovnem dogodku v Budimpešti. Tam se bodo Celjani, v sodelovanju s STO, predstavili prvič. Zaradi bližine so madžarski turisti pomembni gosti Celja. Samo v poletju 2024 jih je bilo 20 % več v primerjavi s poletjem 2023.
V Zavodu Celeia Celje bodo za promocijo Celja izkoristili še eno srečanje s francoskimi turističnimi agenti in organizatorji potovanj. Združenje turističnih organizacij in agencij regije Ile de France bo namreč v začetku oktobra imelo svoj letni kongres v Sloveniji, v Ljubljani. Ob tej priložnosti bodo potekala srečanja s slovenskimi deležniki na področju turizma.
V okviru promocije turistične destinacije Dežela Celjska se bo Celje, skupaj z destinacijskimi partnerji, že petnajstič zapored predstavilo na Mednarodnem obrtnem sejmu (od 18. do 22. septembra 2024). V ospredju bodo novosti, aktualna ponudba in nov zemljevid kolesarskih poti občin Celje, Dobrna, Laško, Štore, Šentjur, Vojnik in Žalec. Posebnost letošnje promocije bodo atraktivne predstavitve posameznih turističnih partnerjev ter kolo sreče s privlačnimi nagradami ponudnikov območja Dežela Celjska. V okviru dogajanja se bodo Turistično informacijskemu centru Celje pridružili še Tehnopark Celje, Celjski mladinski center, Gledališče Celje, Muzej novejše zgodovine Celje ter lokalni ponudniki namestitev in izdelkov. Celje se bo z vitezom Parsifalom na MOS-u predstavljalo tudi na razstavnem prostoru Slovenske turistične organizacije in Združenja zgodovinskih mest Slovenije.
Destinacija Dežela Celjska bo septembra tradicionalno prisotna še na Festivalu za 3. življenjsko obdobje, na katerem bo med drugim v ospredju trajnostna mobilnosti in prihod v Celje ter druge kraje z vlakom.
PR - Zavod za kulturne prireditve in turizem Celeia Celje