Kako postati lastnik avtodoma Carthago, ki je Tadeja Pogačarja spremljal na vseh dosedanjih kolesarskih poteh, ali se pridružiti kolesarski karavani v imenu našega kolesarskega asa?

Kako postati lastnik avtodoma Carthago, ki je Tadeja Pogačarja spremljal na vseh dosedanjih kolesarskih poteh, ali se pridružiti kolesarski karavani v imenu našega kolesarskega asa?

Kampanja Zmagovalna tura zaokrožuje letošnje zmage Tadeja Pogačarja kot nekakšen zmagovalni častni krog oziroma tura po Sloveniji, na katero se bo zapeljal Pogačarjev Carthago avtodom, ki ga je spremljal po vseh letošnjih kolesarskih poteh, in bo trajala okoli 10 dni. Središčna aktivnost dobrodelne kampanje, ki se začne septembra, pa ne bo le tura, temveč dražba tega avtodoma.

Snovalec kampanje Tine Lugarič iz studia Trampolin je za MM razložil še nekaj podrobnosti: »Tura bo razdeljena na več etap, s katerimi bomo obkrožili celotno Slovenijo. Na vsaki od etap se bodo lahko pridružili ljudje s svojimi kolesi in etapo prevozili za Carthago avtodomom. Vse skupaj se bo zaključilo v Ormožu, kjer ima Carthago eno od proizvodenj. Tam bo poleg zaključka ture tudi predaja avtodoma zmagovalnemu dražitelju.« Kako in kdaj se bo kolesarski as priključil turi, še ni znano, je dodal.

RADIJSKI PROGRAM IZ AVTODOMA

Hitradio Center, partner Zmagovalne ture za dober namen, bo del radijskega programa izvajal kar iz avtodoma. »Znani in zanimivi gosti programa se bodo v avtodomu oziroma vozečem studiu voditeljem pridružili na različnih odsekih poti in skupaj ustvarjali zanimiv program. Najbrž ni potrebno dodati, da se bo veliko pogovorov vrtelo okoli tematike športa, narave, kempiranja, avtodomov, kolesarjenja, zelenih aktivnosti in podobno,« doda Lugarič.

DOBRODELNA DRAŽBA

Ves čas ture bo potekla dražba za Pogačarjev avtodom, ki ima visoko simbolno vrednost, saj je bil s kolesarjem ob vseh dosedanjih zmagah v zadnjem času (vključno z Dirko po Italiji in Dirko po Franciji). »Izkupiček dobrodelne dražbe bo delno namenjen Pogačarjevo fundaciji za boj proti raku, delno pa izgradnji varne infrastrukture pešpoti in kolesarskih poti za slovenske rekreativce,« zaključi sogovornik in doda: »Sproti bodo tekli tudi zanimivi izzivi z izjemnimi nagradami, ki bodo razkrite tekom kampanje.«

Video - https://youtu.be/8r2ZFzSKzas

/

VIR - MM MARKETING MAGAZIN