Konec leta je običajno čas za razmislek o iztekajočem se letu in o načrtih za vse, kar nas čaka v prihodnjem. Predstavljamo, kaj so nam povedali v nekaterih slovenskih agencijah.

NA POTI POPOLNE DIGITALNE PREOBRAZBE

Načrte za leto 2022 so v desetih kompetenčnih centrih in podjetjih Pristovega vesolja zastavili ambiciozno. »Da niso ostali zgolj na papirju, bo razkrivala tako bilanca kot pogodbe za razvojne projekte, ki nam bodo omogočili prebojno rast v prihodnjih letih. V iztekajočem letu smo med drugim s podjetjem Renderspace postali partnerji za rešitve globalnega podjetja Adobe in zagnali prvi skupni projekt na regionalni ravni. V prihajajočem letu načrtujemo še tri s področja celovitega upravljanje podatkov ter analitike s podporo umetne inteligence in strojnega učenja,« pravi Primož Pusar, predsednik uprave Pristopa.

Ponosni so na nagrade in priznanja s strani stroke, med ključne letošnje zmage pa štejejo nove naročnike, globalne, regijske in lokalne znamke, kot so H&M, IKEA in Avto Triglav, ter dolgoročne odnose z že obstoječimi naročniki, s katerimi širijo obseg sodelovanja. »Veseli smo, da se po dveh letih v povečanem obsegu vračajo dogodki v živo, po skoraj treh letih premora smo obudili in razprodali Kurzschluss, lastniško smo vstopili v projekt SoMoBorac, ki smo mu dodali kategorijo SoMo Media in skupaj z agencijo 404 novembra v Zagrebu izpeljali podelitev nagrad. Leto 2023 bo za našo skupino polno zanimivih izzivov. Podjetje peljemo na pot popolne digitalne transformacije, ne v kontekstu besede, ki je v trendu, ampak kot obliko organiziranosti mišljenja vseh v podjetju, kar bo pozitivno vplivalo na ekipo ter vse naše trenutne in nove naročnike,« je povedal za MM.


POMAGAJO GRADITI PRIHODNOST OGLAŠEVALSKE PANOGE

V agenciji Luna \TBWA pravijo, da je bilo njihovo poslovanje letos kljub vrsti dogodkov, ki so zaznamovali evropsko in globalno realnost, v skladu z načrti. Dosegli so zastavljene cilje in tudi v prihodnost gledajo z optimizmom. »Čeprav v medijih in javnosti za leto 2023 prevladujeta previdnost in pesimizem, skupina Luna \TBWA vanj vstopa samozavestno, saj smo v odlični finančni, kadrovski in partnerski kondiciji. Naša stabilnost namreč temelji na močni notranji kulturi, znanju, ki ga črpamo in vsak dan uporabljamo v sodelovanju z mrežo \TBWA, ter zvestih dolgoročnih partnerjih, s katerimi si delimo tako težave kot tudi uspehe,« pravi direktorica Dali Bungič.

Ker vedo, da je njihova ključna prednost v dolgoročnem razmišljanju in načrtovanju, so oblikovali tudi poseben program Luna \TakeOff, s katerim mladim, nadarjenim posameznicam in posameznikom nudijo pridobivanje izkušenj na prav vseh delovnih mestih v komunikacijski agenciji in tako pomagajo graditi prihodnost panoge.

ŠE NAPREJ BODO KREPILI REGIJSKO PRISOTNOST

S poslovanjem v letu 2022 so v agenciji Futura DDB za zdaj zadovoljni, hkrati pa poudarjajo, da sta november in december v tem poslu ključna. »Dokler ne bomo imeli končnih podatkov za to obdobje, je o letni uspešnosti moč le sklepati. Če se ozrem nazaj, smo najbolj ponosni na naš uigran tim. Ponosni smo na to, da smo se Futuristi ponovno ozrli v svoje temelje in okrepili ter osvežili procese in storitve na področju znamčenja in dolgoročnega pozicioniranja znamk, kar je v času razpršene komunikacije s številnimi kanali še bolj pomembno kot kadar koli prej,« pravi direktor Gregor Firbas.

Kot prva agencija v regiji so pod okriljem FTW zagnali portfelj celostnih marketinških storitev na področju igričarstva in e-športa. Njihovo delo je poleg dobrih poslovnih rezultatov naročnikov prepoznala strokovna žirija na vseh pomembnih lokalnih tekmovanjih; na SOF-u so poleg številnih zlatih in srebrnih nagrad dobili dve od treh velikih nagrad, na WEBSI pa so pokazali svojo ekspertizo na področju razvoja digitalnih produktov z nagrado za najboljše spletno mesto in posebno nagrado za najboljšo uporabniško izkušnjo.

»V leto 2023 zremo z optimizmom, hkrati pa upoštevamo ne najbolj spodbudne gospodarske napovedi in se pripravljamo na negotovo prihodnost. Skupina Futura še naprej krepi svojo regijsko pristnost z vse močnejšo ekipo v Zagrebu, ki je v preteklem letu zrasla tako po številu naročnikov, zaposlenih, predvsem pa po spektru storitev, ki jih ponujamo ne samo na Hrvaškem, ampak v celotni regiji nekdanje Jugoslavije. Verjamemo, da smo, ne glede na to, kakšne izzive bo prinesla prihodnost, bogato opremljeni s širokim naborom strateških, marketinških in komunikacijskih znanj, strokovnjakov in storitev. Tako se bomo v najkrajšem času na vsak naročnikov izziv zmožni odzvati z rešitvijo, ki bo za naročnika najbolj optimalna. Da se znamo odzvati hitro in učinkovito, dokazujemo že od začetka epidemije, marca 2020 dalje,« je še povedal Firbas.

ŠE VEČ POVPRAŠEVANJA PO DIGITALNEM KOMUNICIRANJU

V Agenciji 101 so v letu 2022 poslovali v skladu z začrtanim načrtom. Na trgu je vedno več potreb po digitalnih komunikacijah, s čimer so povečali obseg dela, tako doma kot tudi v tujini. Hkrati so načrtovali in izvedli več dogodkov, kjer so obiskovalci doživeli edinstvene izkušnje z blagovnimi znamkami.

V letu 2022 so pridobili nove naročnike predvsem na področju storitev strateškega svetovanja in razvoja blagovnih znamk, dobili pa so tudi nekaj večjih nagrad. »Tretjič nam je uspelo osvojiti naziv naj agencija leta na tekmovanju digitalnih presežkov WEBSI. Na SOF-u smo si po prejetih nagradah uspešno prislužili drugo mesto. Glede na razmere in napovedi v letu 2023 pričakujemo še več povpraševanja po storitvah digitalne komunikacije. Bo pa tako kot vsako leto do zdaj potrebno pokazati nove ekspertize in uspešno reševati izzive naročnikov,« je povedal Dino Zupančič, direktor in partner v Agenciji 101, in izdal še enega od ciljev za 2023, to je pridobiti večjega mednarodnega naročnika.
Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin, januar-februar 2023, #499-500. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

VIR: MM