V svetu marketinga in oglaševanja so ekonomske recesije pogosto povezane z občutkom strahu in nelagodja. Kako na prihajajočo krizo gledajo v A1 Slovenija in NLB?

V svetu marketinga in oglaševanja so ekonomske recesije pogosto povezane z občutkom strahu in nelagodja. Kako na prihajajočo krizo gledajo v A1 Slovenija in NLB?



Kaja Kovič novinarka Marketing Magazina

Analitiki napovedujejo gospodarsko ohlajanje, strah pred potencialno krizo pa oglaševalce običajno prisili, da ponovno premislijo o marketinških strategijah in proračunih ter se pripravijo na različne negativne scenarije.

V NLB pravijo, da ves čas in natančno spremljajo razmere: »Če bo potrebno, bomo prilagodili komunikacijsko strategijo in s tem povezan marketinški in sponzorsko-donacijski proračun.« Kot dodajajo, takšne odločitve za zdaj še niso sprejeli.

V A1 Slovenija pa so se odločili, da bodo oglaševalske proračune celo povečali: »Oglaševanje pomembno vpliva na izpostavitev naše blagovne znamke in s tem na dolgoročno poslovno uspešnost, zato za nas predstavlja pomembno naložbo. Osredotočeni smo na rast podjetja, zato smo v letu 2023 oglaševalski proračun povečali.« Pri tem poudarijo, da podobno visoke naložbe v oglaševanje načrtujejo tudi za prihodnje leto.

VIR: MM