Pivovarna Union je v sodelovanju z agencijo Shift predstavila novo linijo piv, Union Premium.

Kratek opis akcije: Union ob predstavitvi nove linije nazdravlja štirim mojstrovinam, ki so jih zvarili njihovi pivovarski mojstri. V zgodbi, ki nagovarja tiste z občutkom za dober okus, nam predstavijo novo, prav posebno in unikatno steklenico. Glavno vlogo v oglasih tokrat prevzamejo tisti, ki si po njihovem mnenju prostor pod žarometi najbolj zaslužijo ‒ legendarni nefiltrirani klasiki v družbi Hoppyja, novega poskočnega lagerja in prvega pravega 0,0.

https://youtu.be/DN-eAC4PN2s


/


Elementi akcije:
televizijsko, zunanje in spletno oglaševanje, tisk, družbena omrežja, interno komuniciranje

Predstavniki naročnika:
Daphne Stavropoulou, Tjaša Šubelj, Nina Tomše in Katja Sabadin

Kreativni direktor:
Jure Tovrljan

Tekstopisca:
Kaja Elsner in Saša Hess (Amater)

Oblikovalec za množične medije:
Miha Kalan (Amater)

Digitalna strateginja:
Manca Borko Grimšič

Strokovnjakinji za družbena omrežja:
Klara Filip in Valentina Prešeren

Vodji projekta v agenciji:
Eva Frass in Abra Nikitenko 

Produkcijska hiša:
Cut production

Režiser in fotograf:
Saša Hess

Direktor fotografije:
Aleksandar Kosutic

Medijska agencija:
Media Publikum

VIR: MM