Pivovarna Union je v sodelovanju z agencijo Shift predstavila novo linijo piv, Union Premium.
Kratek opis akcije: Union ob predstavitvi nove linije nazdravlja štirim mojstrovinam, ki so jih zvarili njihovi pivovarski mojstri. V zgodbi, ki nagovarja tiste z občutkom za dober okus, nam predstavijo novo, prav posebno in unikatno steklenico. Glavno vlogo v oglasih tokrat prevzamejo tisti, ki si po njihovem mnenju prostor pod žarometi najbolj zaslužijo ‒ legendarni nefiltrirani klasiki v družbi Hoppyja, novega poskočnega lagerja in prvega pravega 0,0.
https://youtu.be/DN-eAC4PN2s
Elementi akcije: televizijsko, zunanje in spletno oglaševanje, tisk, družbena omrežja, interno komuniciranje
https://youtu.be/DN-eAC4PN2s
Elementi akcije: televizijsko, zunanje in spletno oglaševanje, tisk, družbena omrežja, interno komuniciranje
Predstavniki naročnika: Daphne Stavropoulou, Tjaša Šubelj, Nina Tomše in Katja Sabadin
Kreativni direktor: Jure Tovrljan
Tekstopisca: Kaja Elsner in Saša Hess (Amater)
Oblikovalec za množične medije: Miha Kalan (Amater)
Digitalna strateginja: Manca Borko Grimšič
Strokovnjakinji za družbena omrežja: Klara Filip in Valentina Prešeren
Vodji projekta v agenciji: Eva Frass in Abra Nikitenko
Produkcijska hiša: Cut production
Režiser in fotograf: Saša Hess
Direktor fotografije: Aleksandar Kosutic
Medijska agencija: Media Publikum
VIR: MM