Agencija 101 se je na mednarodnem festivalu kreativnosti White Square uvrstila v ožji izbor s štirimi prijavami projektov, kar trije od njih pa so prejeli srebrne nagrade.

White Square nagrajuje kreativnost predvsem srednje velikih in neodvisnih agencij v Vzhodni in Srednji Evropi, med njimi pa so prepoznali tudi potencial Agencije 101, ki je na njem kot edina slovenska agencija osvojila nagrade, in sicer tri srebrne. »V tekmovanju so bila letos dela iz več kot 35-ih držav, uspešni pa smo bili s projektom GastarbAIter Delavska svetovalnica v kategoriji digital in kategoriji medijski kanali ter s projektom Burekuna Burek Olimpija v kategoriji izkušnja in aktivacija,« so povedali v agenciji.

Dino Zupančič
in Peter Vidmar, ustanovitelja in partnerja v Agenciji 101, sta za MM izjavila: »Lepo je biti v družbi nagrajenih projektov z vsega sveta. Na Agenciji 101 sta nam namreč pomembni tako prisotnost v domačem kot tudi v mednarodnem okolju. Tri nagrade na mednarodnem festivalu White Square zato jemljemo kot priznanje, da delamo dobro in kot pomemben opomnik, da se lahko tudi lokalne oglaševalske agencije z majhnega trga, kot je slovenski, merimo z močnimi kreativnimi timi velikih agencij.«

Pri tem sta poudarila, da so bili na nagrajeni projekt »Burekuna« in dvojno nagrajeni projekt »GastarbAIter« ponosni že ob njunem snovanju: »Ob priznanjih na domačih, zdaj pa tudi na tujem festivalu, pa smo 101-odstotno prepričani, da smo ustvarili nekaj zares odličnega.«