Na zaključni slovesnosti Effie Slovenija 2025 so na podlagi točk iz prejetih nagrad podelili priznanja najbolj učinkovitemu oglaševalcu, agenciji in znamki – to so družba Atlantic Grupa, agencija Luna \TBWA in Mastercard.
Podeljena je bila tudi posebna nagrada – Petrolova nagrada za Neustavljive Effie začetnike, namenjena novim in povratnim prijaviteljem, ki so pokazali izjemno iniciativo in zmožnost dokazovanja marketinške učinkovitosti. Prejela jo je kampanja »Največja sreča je tista, ki jo prinesejo ljudje« oglaševalca Loterija Slovenije v sodelovanju z agencijo Shift.
Že tretjič v zgodovini slovenske tekme za nagrade Effie pa je svojega zmagovalca razglasila tudi študentska žirija Effie, ki je nagradila kampanjo »Vrnitev k dobri strani kruha« oglaševalca Atlantic Grupa in agencije Luna \TBWA. Žirija je podelila še 3 zlate, 2 srebrni in 6 bronastih nagrad Effie za marketinško učinkovitost.
Effie raste …
Špela Žorž, predsednica Effie Slovenija 2025, je po podelitvi dejala, da Effie raste, se razvija ter pridobiva na moči. »V Effie verjamem predvsem zato, ker dodaja konkretno vrednost temu, kar delamo – dodaja vrednost marketingu in vsem njegovim P-jem, s prav posebnim poudarkom na promociji oz. komunikaciji,« pravi. Rinalda Klemenčič, strokovna direktorica Effie Slovenija 2025, zadovoljno dodaja, da se je letos število prijav povečalo za 33 odstotkov, delež storitvenih in B2B projektov pa je zrasel na 65 odstotkov.
Ocenjevanje prijavljenih kampanj je potekalo pod vodstvom predsednice žirije Mojce Avšič, izvršne direktorice marketinga in prodaje v Petrolu, ki meni, da Effie Slovenija 2025 ponovno dokazuje, da marketing svojo vlogo v podjetjih krepi takrat, ko skozi projekte jasno pokažemo dodano vrednost in merljive učinke. »Effie ni le tekmovanje, temveč proces učenja in strokovne rasti. Prav zato si moramo kot stroka prizadevati, da marketing ostaja prepoznan kot pomemben ustvarjalec dodane vrednosti v podjetjih,« pravi.
Prejemniki zlatih, srebrnih in bronastih Effie nagrad pa so …
Zlate nagrade za Effie Slovenija 2025 so prejeli:
• v kategoriji korporativni ugled in trajnostna učinkovitost: »Prispevaj kretnjo« (oglaševalca Mastercard Slovenija in Zveza društev gluhih in naglušnih Slovenije, agencija Povem);
• v kategoriji dolgoročna učinkovitost in uspešnost: »Vrnitev k dobri strani kruha« (oglaševalec Atlantic Grupa, agencija Luna \TBWA);
• v kategoriji dolgoročna učinkovitost in uspešnost: »Življenje je polno priložnosti« (oglaševalec NLB, agenciji Publicis Groupe Slovenia in Internavti).
Srebrne nagrade za Effie Slovenija 2025 so prejeli:
• v kategoriji umetna inteligenca: »Tako dobra, da lahko napove prihodnost« (oglaševalec Atlantic Grupa, agencija Agencija 101);
• v kategoriji dolgoročna učinkovitost in uspešnost: »Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase« (oglaševalec Atlantic Grupa, agencija Luna \TBWA).
Bronaste nagrade za Effie Slovenija 2025 so prejeli:
• v kategoriji izdelki - pijača: »Sem voda in nisem voda« (oglaševalec Atlantic Grupa, agencija: Luna \TBWA);
• v kategoriji storitve - finance in zavarovalništvo: »Združitvena kampanja OTP banke« (oglaševalec: OTP banka, agencija: Pristop);
• v kategoriji storitve - telekomunikacije in IT: »Vedno na boljše« (oglaševalec Telekom Slovenije, agencija: Pristop);
• v kategoriji korporativni ugled in trajnostna učinkovitost: »Neustavljivi že 80 let« (oglaševalec Petrol, agenciji Pristop in Pristop Media);
• v kategoriji odziv na obstanek: »Vedno na boljše« (oglaševalec Telekom Slovenije, agencija: Pristop);
• v kategoriji odziv na obstanek: »Polovička za vedno« (oglaševalec A1 Slovenija, agencija Shift).
VIR: Marketing Magazin