HOFER in agencija Saatchi&Saatchi Ljubljana sta leto začela s svežim konceptom televizijskih oglasov za trgovčevo kampanjo sveže ponudbe.
HOFER in agencija Saatchi&Saatchi Ljubljana sta leto začela s svežim konceptom televizijskih oglasov za trgovčevo kampanjo sveže ponudbe.
Kratek opis akcije: Z začetkom leta HOFER zdaj že skoraj tradicionalno postreže z novimi izvedbami televizijskih oglasov za svoje sveže kategorije. Novo serijo oglasov ponovno spremlja trgovcu značilna duhovita tonaliteta, so se pa tokrat pri njihovi realizaciji poslužili tehnik animacije. Za nov oglaševalski koncept so izvedli avdicijo za »influencerje svežine«, ki so jih iskali na prodajnih policah sadja in zelenjave. Izbrani nastopajoči so zaživeli v svojih svežih vlogah, prepoznaven glas Lada Bizovičarja pa je prav vsakemu od njih dodal svoj unikaten karakter.
»Z začetkom leta v etru predstavljamo nove ambasadorje svežine – naše Svežfluencerje. Navdih zanje so seveda spletni vplivneži s svojimi interesnimi temami, ki smo jih pod krovnim sporočilom svežine želeli prikazati skozi animirano sadje in zelenjavo. Vsak unikaten, vsak s svojim pristopom, hkrati pa vsi dnevno sveži, kot se za našo ponudbo spodobi«, povedo pri trgovcu.
S končnim rezultatom so zadovoljni tudi pri agenciji Saatchi&Saatchi Ljubljana. »V sklopu kampanje HOFER svežina smo klasično posneli več kot 25 unikatnih oglasov. Prestop na animacijsko tehniko in delo z influencerji svežine je s sabo prinesel določeno adaptacijo delovnega procesa, je pa rezultat nedvoumno svež in nadaljnja evolucija dolgoletne kampanje.«
Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, interni kanali (spletno mesto hofer.si, interno komuniciranje), komunikacija na družbenih omrežjih
Naročnik: HOFER Slovenija
Predstavniki naročnika: Andrej Hrovat, Tamara Frank, Saška Zidanšek, Mojca Kastelec in Maša Čarni
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Vodja projekta: Vitan Hodnik
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Tekstopisec: Zmago Žnidaršič
Strategija in planiranje: Maja Michieli
Umetniška direktorica: Špela Drašlar
Izvedbena oblikovalka: Sanja Biščan
Produkcija TVC: Super16
Postprodukcija in animacija: NuFrame
Produkcija radijskih oglasov: Matjaž Zdešar
Glas v televizijskih in radijskih oglasih: Lado Bizovičar
Medijska taktika zakup: Group M
Začetek aktivnosti: januar 2025
VIR: MM