Mastercardova raziskava razkriva, da ima generacija Z rada darila, ki nekaj pomenijo ali pa jih spominjajo na nepozabna doživetja.

Mastercardova raziskava razkriva, da ima generacija Z rada darila, ki nekaj pomenijo ali pa jih spominjajo na nepozabna doživetja.

Mnogi mladi Evropejci so prepričani, da se najboljša darila ne poklanjajo več v škatlah, temveč se zapišejo v spomin. Dve tretjini mladih od 18 do 24 let letos povečuje svoje naložbe v doživetja, kar je več kot katera koli druga starostna skupina v Evropi.

Kaj vse je »doživetje«?

Pripadniki generacije Z za doživetja označujejo obisk destinacije z osebnega seznama želja, koncert, obisk sanjske restavracije in bivanje v edinstvenem ali svetovno znanem hotelu. Pri tem pa ne gre le za privlačnost samega dogodka, ampak tudi za krepitev osebnih stikov oziroma povezovanje.

»Čas letošnjih decembrskih praznikov je za evropske kupce idealen čas za razmislek, kaj resnično prinaša veselje, kar še posebej velja pri izbiranju daril za najstnike in mlade odrasle,« povzema Beatrice Cornacchia, izvršna podpredsednica marketinga in komunikacij za Evropo, Srednji vzhod, Afriko in Azijsko-pacifiško območje družbe Mastercard, s katero smo pri MM-u opravili intervju pred letošnjim prvenstvom v smučarskih skokih v Planici.

»Generacija Z ima zelo rada darila v obliki doživetij, saj jim omogočajo, da te posebne trenutke delijo s prijatelji in družinskimi člani. V družbi Mastercard smo ponosni, da omogočamo neprecenljiva doživetja, ki ljudem prinašajo to, kar imajo radi, ter ob tem pomagamo ustvarjati spomine za vse življenje,« je dodala.

Generacija Z obožuje velika in majhna doživetja

Mlajše generacije si želijo tako svetovljanskih kot tudi intimnejših, lokalnih doživetij. Mnogo si jih želi obiskati koncerte svetovno znanih glasbenikov na velikih prizoriščih, medtem ko jih prav toliko enako uživa v manjših nastopih neodvisnih izvajalcev v lokalnem okolju. Polovica si želi privoščiti koktajl v prestižnem lokalu v mestu, medtem ko bi druga polovica raje izbrala domač obrok v družinsko vodeni restavraciji.

Mladi želijo potovati

Najbolj iskana doživetja pripadnikov generacije Z so potovanja in turizem. Pripravljeni so odšteti več za doživetja, ki vključujejo potovanje. Potovanja so prav tako skupna točka z milenijci; oboji so pripravljeni potovati za doživetje, ki si ga zelo želijo (na primer potovanje v drug kraj ali državo zaradi koncerta ali posebnega kulinaričnega doživetja).

Generacija Z si želi daril, ki prinašajo pustolovščine, povezovanje z drugimi in trajne spomine, kar predstavlja svež pogled na praznično obdarovanje, zaključijo pri Mastercardu.

VIR: MM