Epica, edino oglaševalsko tekmovanje, na katerem prijavljena dela ocenjujejo novinarji in uredniki marketinških publikacij, je objavila ožji izbor del, v katerega sta prišla tudi dva slovenska predstavnika.

Epica, edino oglaševalsko tekmovanje, na katerem prijavljena dela ocenjujejo novinarji in uredniki marketinških publikacij, je objavila ožji izbor del, v katerega sta prišla tudi dva slovenska predstavnika.

Kaja Kovič  Novinarka Marketing magazina

Med 651 finalistov z vsega sveta sta se uvrstili dve slovenski deli, in sicer projekt »Share Planica« agencije McCann Ljubljana in družbe Mastercard in projekt »Alternate Re[AI]lity: Zgodovina računalništva okoli leta 1890« studia Digital Da Vincis in muzeja Peek&Poke s hrvaške Reke.

Iz Hrvaške se je v ožji izbor uvrstil projekt »Juha za zapomnit'« agencije Bruketa&Žinić&Grey in podjetja Marodi, iz Makedonije pa projekt »Dodaj Coca-Colo« agencije New Moment New Ideas Company Skopje in podjetja Coca Cola.

Letos je prijavljena dela ocenjevalo skoraj 200 članov žirije (med njimi tudi novinarka MM-a Kaja Kovič) in v ožji izbor uvrstilo 651 kreativnih del. Med njimi jih je bilo največ iz Kanade, sledijo Nemčija, precej manj pa Francija, ZDA in Združeno kraljestvo. Med agencijami so prevladovali VML, Publicis, Dentsu, McCann in Havas, med oglaševalci pa Samsung, McDonald's, Penny, Aldi, Unilever, Kraft Heinz, IKEA in Renault.

VIR: MM