Pred kratkim je bilo objavljeno, da bo tretja generacija modela Mercedes-Benz CLA uporabljala štirivaljni motor 2,0T, ki ga proizvajata podjetji Geely in Horse. Slednji, uradno s polnim imenom Horse Powertrain Limited, je bil ustanovljen 31. maja 2024 kot družba v lasti Geelyja in Renaulta v lastniškem razmerju 50:50.

Pred kratkim je bilo objavljeno, da bo tretja generacija modela Mercedes-Benz CLA uporabljala štirivaljni motor 2,0T, ki ga proizvajata podjetji Geely in Horse. Slednji, uradno s polnim imenom Horse Powertrain Limited, je bil ustanovljen 31. maja 2024 kot družba v lasti Geelyja in Renaulta v lastniškem razmerju 50:50.

Moč motorja naj bi znašala 186 kW (250 KM), največji navor pa 360 Nm. Po prejšnjih poročilih naj bi motor z notranjim izgorevanjem, ki se bo uporabljal v modelu CLA, nastal v sodelovanju med Mercedes-Benzom in podjetjem Geely. Omeniti je treba, da ima družba Geely prek svojega izvršnega direktorja Li Shufuja v lasti približno 10 % družbe Mercedes-Benz, s katero ima tudi skupno podjetje za proizvodnjo električnih vozil znamke Smart.

Po prejšnjih poročilih naj bi bil motor del 48-voltnega blagega hibridnega sistema z vgrajenim zagonskim motorjem, nameščenim na menjalniku. Novi CLA bo zgrajen na platformi MMA in bo imel hibridni in popolnoma električni pogonski sklop, kot kaže pa ne bo možnosti priključnega hibrida.

Popolnoma električne različice modela CLA bodo predvidoma opremljene z zadaj nameščenim električnim motorjem z močjo 175 kW in baterijskim sklopom s kapaciteto 89,6 kWh, z dosegom do 750 km (WLTC) in porabo energije le 12 kWh na 100 km. Platforma MMA bo imela 800-voltno arhitekturo in bo lahko po 15 minutah polnjenja povečala svoj doseg za 400 km.

Popolnoma novi CLA bo predvidoma debitiral leta 2025, čeprav bo različica z blagim hibridom morda naprodaj šele leta 2026.
 

Vir: carnewschina.com

VIR: Geely