Pa smo ga dočakali. Danes se ob 9. uri v hotelu Union Ljubljana začenja 10. DIGGIT dogodek o trendih prihodnosti. Na dveh odrih bo znanje in izkušnje z več kot 1000 udeleženci delilo preko 30 domačih in tujih govorcev.

Pa smo ga dočakali. Danes se ob 9. uri v hotelu Union Ljubljana začenja 10. DIGGIT dogodek o trendih prihodnosti. Na dveh odrih bo znanje in izkušnje z več kot 1000 udeleženci delilo preko 30 domačih in tujih govorcev.

Kdor želi biti vsaj bežno na tekočem s trendi, ga/jo preprosto mora zanimati, kaj se bo dogajalo v bližnji in daljni prihodnosti, do potankosti pa mora poznati tudi sedanjost. Nastopajoči strokovnjaki bodo svoja predvidevanja za prihodnost, ki jo bo narekovala tehnologija, z udeleženci zdaj že tradicionalno delili na dveh odrih, Dig in Git. Med ključnimi govorci so nekdanji pastor Scott Gould, ki se bo kot strokovnjak za vpletenost uporabnikov posvetil vprašanju, kako se blagovne znamke povežejo s potrošniki. Alastair Banks bo razkril glavne digitalne zanimivosti preteklih in prihodnjih 12 mesecev. Willem Janssen bo govoril o skrivnostih ciljanega televizijskega oglaševanja, Aragorn Meulendijks se bo dotaknil prihodnosti metavesolja, Vladimir Vulić pa prihodnosti dela.

Dogodek bo imel tudi močan motivacijski pridih, za kar bo poskrbel predvsem pogovor s svetovnim prvakom v smučarskih skokih Timijem Zajcem. Če bi radi »pobegnili« v tujino, boste preprosto morali prisluhniti udeležencem okrogle mize z mladimi Slovenci, ki delujejo v tujini, če pa vas veseli – ali skrbi – umetna inteligenca, ne zamudite okrogle mize »Umetna inteligenca in ChatGPT«. Je oglaševanje resnično v zatonu? Ne znamo vam podati točnega odgovora, boste pa zagotovo o tem vedeli več po okrogli mizi »Oglaševanje je mrtvo – naj živi oglaševanje«.

image.png 10.74 KB


DIGGIT se bo končal z večerno podelitvijo nagrad in zabavo, ki jo bo popestril didžej Vazz (DJ vinyl only set).

VIR: MM - Marketing Magazin