Komisija je predlagala skupna merila za preprečevanje zelenega zavajanja in zavajajočih okoljskih trditev. V skladu s predlogom bodo potrošniki imeli več jasnosti in trdnejše zagotovilo, da je nekaj, kar se prodaja kot zeleno, dejansko zeleno.

Komisija je predlagala skupna merila za preprečevanje zelenega zavajanja in zavajajočih okoljskih trditev. V skladu s predlogom bodo potrošniki imeli več jasnosti in trdnejše zagotovilo, da je nekaj, kar se prodaja kot zeleno, dejansko zeleno. Prav tako jim bodo na voljo kakovostnejše informacije za izbiro okolju prijaznih izdelkov in storitev. Pravila prinašajo koristi tudi industriji, saj bodo podjetja, ki si resnično prizadevajo za okolju prijazne izdelke, bolje prepoznavna na trgu in bodo lažje povečala svojo prodajo.

Študija iz leta 2020 je pokazala, da je bilo 53,3 % pregledanih okoljskih trditev v EU nejasnih, zavajajočih ali neutemeljenih, 40 % pa jih je bilo neutemeljenih. Zaradi lažnega zelenega oglaševanja so bili ustvarjeni neenaki konkurenčni pogoji na trgu EU, kar je škodilo podjetjem, ki so resnično zavezana trajnostnim vidikom.

(Vir: Evropska komisija, Predstavništvo v Sloveniji)

VIR: Zelena Slovenija