Letošnji 29. Zlati boben se je zaključil s slavnostno podelitvijo nagrad, na kateri so podelili 50 bronastih, 37 srebrnih in 29 zlatih ter 12 velikih nagrad.

Letošnji 29. Zlati boben se je zaključil s slavnostno podelitvijo nagrad, na kateri so podelili 50 bronastih, 37 srebrnih in 29 zlatih ter 12 velikih nagrad.

Naziv agencije leta je prejela agencija LePub iz Italije; agencijska mreža leta je postala McCann Worldgroup, znamka leta Mastercard, naziv kreativnega direktorja leta pa je prejel Marcin Sosiński, kreativni direktor pri McCann Poland, za kampanjo Where to Settle. Nagrada za neodvisno agencijo leta je šla v roke slovaške agencije This is Locco. Produkcijska hiša leta je postala izraelska hiša Mud production, medtem ko je bila za digitalno agencijo leta razglašena agencija MRM Romania. Žirantje so na Zlatem bobnu prvič okronali tudi medijsko agencijo leta – nagrada je šla v roke UM Romania.

V tekmovalni sekciji »Vse žirije« so žirantje nagrado za najboljši lokalni duh podelili agenciji McCann Poljska za akcijo Where to Settle, ki so jo zasnovali za znamko Mastercard.

Posebno nagrado za agencijo leta v Adriatik regiji je prejela agencija Via Media iz Bosne in Hercegovine za delo Bingo. Novi član Galerije slavnih je postal Catalin Dobre, soizvršni direktor in glavni kreativni direktor pri McCann Worldgroup Romunija ter regionalni kreativni direktor pri McCann v Srednji in Vzhodni Evropi, ki se je tako pridružil družbi, ki so pustili neizbrisen pečat v kreativni industriji. 

MLADI BOBNARJI

V ožjem izboru so sicer bili tudi slovenski predstavniki, a zmagovalec tekmovanja za Mlade bobnarje je postal Paul Schneider iz Schneider.Studio iz Armenije za delo z naslovom When it's a Match.

VIR: MM