V Lidlu Slovenija in podjetju Interzero Slovenija so prisluhnili potrebam društva Junaki 3. nadstropja, ki so ga ustanovili starši otrok, obolelih za rakom, in jih podprli pri humanitarnem zbiranju praznih plastenk za pomoč otrokom, obolelim z rakom, in njihovim družinam.

V Lidlu Slovenija in podjetju Interzero Slovenija so prisluhnili potrebam društva Junaki 3. nadstropja, ki so ga ustanovili starši otrok, obolelih za rakom, in jih podprli pri humanitarnem zbiranju praznih plastenk za pomoč otrokom, obolelim z rakom, in njihovim družinam.

»Iskrena hvala tako Lidlu Slovenija kot tudi podjetju Interzero Slovenija, da sta se odzvala na našo pobudo. Skupaj želimo zbrati čim več sredstev in tako olajšati zares težko pot Junakom in njihovim družinam, ki se morajo spopasti z rakom. Zato srčna hvala prav vsakemu, ki bo oddal plastenko pijač za naše Junake. Prav vsaka šteje in lahko prinese veliko dobrega,« ob začetku akcije sporočajo iz društva Junaki 3. nadstropja.

Prazne plastenke pijač za dober namen zbirajo v treh Lidlovih trgovinah

Od danes naprej so v treh Lidlovih trgovinah – v Ljubljani v Toplarniški ulici, v Mariboru na Titovi cesti in Kranju v Šucevi ulici – na voljo posebne naprave za zbiranje, kamor lahko vsakdo odda prazne plastenke pijač. Za trajnostno in skladno ravnanje z zbranimi plastenkami bo poskrbela družba za ravnanje z odpadno embalažo Interzero Slovenija, ki bo ob koncu akcije februarja 2024 društvu Junaki 3. nadstropja predala sredstva, zbrana s prodajo plastenk. Celoten izkupiček od zbranega odpadnega materiala bo društvo Junaki 3. nadstropja uporabilo za humanitarni namen, za katerega so se odpadki zbirali, to je za pomoč otrokom, obolelim za rakom, in njihovim družinam.

Obenem pa bosta Lidl Slovenija in Interzero Slovenija društvo Junaki 3. nadstropja podprla s svojo donacijo, za vsako oddano plastenko bosta namreč Junakom skupaj namenila še po pet centov.

»Tokratna akcija je za nas nekaj posebnega, saj se v njej prepletata dva pomembna vidika trajnostnega delovanja Lidla Slovenija. Že tretje leto zapored bomo v okviru Zlatega septembra podprli aktivnosti društva Junaki 3. nadstropja ter tako stali ob strani malim junakom in njihovim staršem, akcija Zbiramo plastenke za Junake pa bo poleg tega pripomogla tudi k varovanju okolja. Gre za zanimiv humanitarni projekt, ki nas kot posameznike nagovarja, da se poleg doniranja aktiviramo tudi okoljsko odgovorno, zato verjamemo, da bo pobuda uspešna,« je povedala Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija.

Direktorica podjetja Interzero Slovenija mag. Darja Figelj pa ob tem poudarja: »Podjetje Interzero je na osmih trgih v Evropi zavezano spoštovanju okolja ter ohranjanju naravnih virov. V okviru akcije Zbiramo plastenke za Junake bomo poskrbeli, da bodo vse zbrane plastenke pravilno reciklirane in ponovno uporabljene za nov izdelek. Prav nobena zbrana plastenka ne bo končala v naravi in onesnaževala okolja. Humanitarna nota tega projekta nas navdihuje, zato smo se z veseljem pridružili pobudi društva Junaki 3. nadstropja.«

Zlati september postaja sinonim za pomoč otrokom z rakom

Na leto v Sloveniji za rakom zboli od 70 do 80 otrok, rak pa je tudi drugi najpogostejši vzrok smrti pri otrocih, starih od pet do 14 let.

V Lidlu Slovenija se Zlatemu septembru, mesecu ozaveščanja o otroškem raku, priključujejo od leta 2021. Z društvom Junaki 3. nadstropja pa so sodelovali že leta 2020, ko so s kupci in donacijo Deluxe ob prazničnem decembru poskrbeli za ureditev posebne sobe zaupanja na hematoonkološkem oddelku ljubljanske pediatrične klinike, ki je namenjena pogovorom o diagnozah in zdravljenju malih bolnikov.

VIR: Lidl Slovenija