Lidl Slovenija praznuje 15 let, odkar se je v Sloveniji odprla prva trgovina, ki je v kratkem času zgradila veliko bazo zvestih kupcev.
sreda, 9. November, 2022
Avtor:
DROM agency
DROM agency
Naročnik:
Lidl Slovenija
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: Že na začetku leta smo na družbenih omrežjih Lidla Slovenija lahko zasledili aktivacijo, v kateri so se posvetili kupcem, a po njihovih besedah je prav, da tako pomembno prelomnico praznujejo vse leto. »15. obletnico smo izkoristili kot priložnost, ob kateri je blagovna znamka s širšo javnostjo delila svojo vizijo in dosežke ter naprej gradila in utrjevala pozitivno percepcijo. Sloni na vezeh, ki jih Lidl že prav toliko let spleta med kupci, poslovnimi partnerji, zaposlenimi in lokalnim okoljem. Glavno sporočilo kampanje in izhodišče komuniciranja 15-letnice predstavljajo vrednote Lidla Slovenija: hvaležnost, povezanost in iskrenost, skupaj združene v zaupanje,« pravijo.
V jesenskem delu praznovanja je Lidl Slovenija komunikacijo oprl na tri stebre – zaposlene, dobavitelje in družbeno odgovornost. »Ni bilo težko najti zaposlenih, ki so bili navdušeni nad sodelovanjem v kampanji in so svojo nalogo opravili z odliko. Zaupali so nam, kateri trenutki so jim polepšali dan na delovnem mestu in katere nepričakovane situacije so se jim za vedno vtisnile v spomin. Posneli smo tudi GIF-e in nalepke z zaposlenimi, ki so dopolnili bogato knjižnico Giphy. Tako smo ustvarili poseben povezovalni moment med zaposlenimi in kupci, saj smo kupce pod objavami pozvali k deljenju svojih najljubših trenutkov – odgovarjali pa so jim z GIF-i zaposlenih. Teh so ustvarili preko 130,« pravijo v Lidlu Slovenija.
Vključili so tudi dobavitelje, ki so jih vprašali, brez katerega izdelka v Lidlu ne bi zdržali. Prejeli so najrazličnejše odgovore, kar še dodatno osvetli dejstvo, da je raznolikost med zaposlenimi v Lidlu vidna in predvsem zaželena. Po čem pa najraje posegajo kupci? »Ker so želje in potrebe različne, smo vprašanja zanje naslovili kar v objavah na družbenih omrežjih. Odgovori so vsebovali vse od tematskih tednov pa do izdelkov slovenskega porekla,« pravijo snovalci akcije.
Predstavniki naročnika: Nina Plantan, Špela Kregar, Anita Srac, Nika Grašič, Tanja Knez, Veronika Šavrič, Janja Nardin, Sara Habjan, Tina Cipot in Kornelija Švab
Vodji projekta v agenciji: Irena Kotnik in Nina Jakovljević
Asistentka vodje projekta: Tajda Slabe
Kreativna direktorica: Maša Stanič
Tekstopiski: Maša Stanič in Neža Lešek
Skrbnici za skupnost: Maša Pleh in Neža Lešek
Produkcija: Primate
VIR: MM