Wolt, platforma za dostavo hrane in izdelkov iz trgovin, je v Ljubljani odprla svojo prvo lastno spletno trgovino, ki je optimizirana in namenjena zgolj dostavi.

Tovrsten koncept je Wolt v Sloveniji prvič predstavil junija lani v Mariboru, odlični odzivi pa so pripomogli k odločitvi, da možnost enostavnega, hitrega in zanesljivega nakupovanja ponudijo tudi uporabnikom v prestolnici. Tem bo na voljo več kot 3.000 izdelkov, tudi številnih lokalnih ponudnikov, ki jih bodo lahko naročili vse dni v tednu med 9.00 in 23.30.

 »Mariborčani so Wolt Market odlično sprejeli, njihov odziv pa je še dodatno potrdil naše prepričanje, da je širok izbor trgovin na platformi ključnega pomena za zadovoljevanje potreb uporabnikov,« pravi Kaja Koblar, vodja Wolt Market Slovenija. Dodaja, da z odprtjem trgovine v Ljubljani uresničujejo svoj cilj, da slovenskim uporabnikom olajšajo manjše in velike nakupe, jim prihranijo čas ter ponudijo najboljšo možno uporabniško izkušnjo.«



OD TRENUTNIH »LUŠTOV« DO VEČJIH TEDENSKIH NAKUPOV

Wolt Market Ljubljana se tako pridružuje obstoječim trgovinskim ponudnikom na platformi. Nabor izdelkov zajema vse osnovne kategorije živil, od svežih izdelkov, kot so sadje in zelenjava, meso in mlečni izdelki, do pijač, prigrizkov in neprehrambnih potrebščin, kot so kozmetika, čistila in toaletni papir.

Pri tem je velik poudarek namenjen sodelovanju z vodilnimi slovenskimi dobavitelji in proizvajalci, s čimer uporabnikom ponujajo njihove najljubše lokalne blagovne znamke.

Zahvaljujoč pestri in ugodni ponudbi izdelkov je spletna trgovina primerna za vse vrste nakupovanja, od manjših nakupov, ko uporabnikom zadiši kakšen prigrizek ali pa na hitro potrebujejo osnovna živila, do večjih tedenskih nakupov, ki so tudi na drugih trgih vse bolj v ospredju.

PONUDBA PO MERI UPORABNIKOV

Kaja Koblar poudarja, da v iskanju novih načinov, kako nadgrajevati uporabniško izkušnjo, s pridom uporabljajo tehnologijo, med drugim tudi različna orodja, ki spremljajo nakupne procese: »Ti podatki nam omogočajo, da lahko ponudbo izdelkov nenehno obnavljamo in prilagajamo skladno z nakupnimi potrebami in željami uporabnikov. Prav tako smo izjemno agilni in se prilagajamo glede na nastale potrebe, na primer ob sneženju v ponudbo dodamo lopate za sneg,« pove.

Tehnologija, ki jo v celoti razvijajo sami, jim omogoča tudi optimizacijo vseh procesov, torej od nabave izdelkov do priprave vrečk za dostavo, ter zmanjšuje napake pri vsakem procesu.

VIR: MM