V Oplu so nestrpno pričakovali novo Corso, saj so se zavedali, da ima zaradi kampanje »YesOfCorsa« odlična komunikacijska izhodišča. Pri pripravi strategije so si zadali izziv, da naredijo nekaj, kar bo pritegnilo pozornost in ustvarilo »aha moment«.

V Oplu so nestrpno pričakovali novo Corso, saj so se zavedali, da ima zaradi kampanje »YesOfCorsa« odlična komunikacijska izhodišča. Pri pripravi strategije so si zadali izziv, da naredijo nekaj, kar bo pritegnilo pozornost in ustvarilo »aha moment«.

Kot pravijo v podjetju AW SLO Distribution, ki skrbi za blagovno znamko Opel v Sloveniji, so si želeli medijsko in komunikacijsko doseči celotno Slovenijo. Poleg klasičnega medijskega zakupa so zato načrtovali še močno in raznoliko prisotnost na družbenih omrežjih, zlasti Facebooku in Instagramu. Tam so se povezali predvsem z vplivneži – tako avtomobilističnimi kot življenjskostilnimi, saj so želeli, da v svojem slogu in prilagojeno svojim ciljnim skupinam predstavijo doživetja z novo Opel Corso.

»Dobesedno najboljše LED-luči nove Corse so pokazali Atmosferci, ki so z 'odbito' idejo sredi BTC-ja dvignili vozilo visoko v zrak nad prestolnico ter 'blendali' na Ljubljanski grad. Vita Starman in Mateja Hojnik sta si zaželeli lepega razgleda na Veliki Planini, njun dan pa sta zaznamovala dež in nizka oblačnost, tako da sta imeli le razgled na bližnja drevesa. Nekateri vplivneži so izpostavili še naše druge projekte, kot je #PsomPrijazni in zanimivo je videti, koliko različnih ter pristnih vsebin so ustvarili. Naš namen je bil prav to, Corso predstaviti na različne načine in tako komunicirati njeno vsestranskost, uporabnost in 'funky' značaj,« pravijo pri Oplu. V času nasičenega medijskega prostora so za izpostavitev novega Oplovega profila na Instagramu iskali tudi načine za interakcijo s ciljno skupino in aktivirali nagradno igro.

CORSA V IZLOŽBI NAME

Za naslednji korak kampanje so iskali »vau« učinek, pri čemer so se povezali z veleblagovnico Nama. »Nama ima v Ljubljani poseben ugled, njena izložba pa ekskluzivnost, ki smo si jo želeli za Opel Corso. Največji izziv nam je predstavljala širina vhoda, saj nam je na vsaki strani Corse ostal le centimeter manevrskega prostora, pa še tako smo morali vzvratni ogledali fizično odstraniti z vozila. Ampak prav takšni izzivi so nam dali še večje zadovoljstvo, ko nam je s skupnim delom uspelo realizirati 'pop up' izložbo,« pravijo. V sklopu razstavljanja v Nami so se odločili izpeljati tudi nagradno igro #nedvomnocorsa, kjer so mimoidoče preko QR-kode na steklu izložbe povabili k sodelovanju.

»NAŠA VIZIJA JE NAVDUŠITI«

V sklopu promocije so se odločili tudi za sodelovanje z AMZS v projektu »Najboljši za volanom«, tudi tokrat pa niso izpustili ključnega dogodka in druženja z avtomobilističnimi novinarji. »Ti so na najbolj ekstravagantno predstavitev prišli v gledališče Glej, kamor smo prav tako uspeli pripeljati Corso. Skupaj z umetniško sceno, pravim vzdušjem in proaktivnim občinstvom se je razvil izjemen dogodek, novinarji pa so za spomin domov odnesli vsak svojo unikatno skico Opel Corse, ki jo je med dogodkom ustvaril Luka Rep,« pravijo.

Omenjene aktivnosti so podprli tudi s klasičnim oglaševanjem na televiziji, radiu in z močno podporo digitalnih medijev. »Celoten projekt je bil mogoč le z zaupanjem in sodelovanjem partnerskih agencij, Arnold Vuge, Studia Nexus, Real Grupe, Insmedie in ekipe AW SLO Distribution. In čeprav je eno zanimivo lansiranje za nami, že razmišljamo naprej, saj letos pričakujemo še vsaj tri novosti, s katerimi želimo navdušiti. Naša vizija je ponuditi izkušnjo moderne, drzne blagovne znamke z dostopno inovativno tehnologijo in zanesljivostjo – kar v naši ponudbi imenujemo jamstvo zadovoljstva,« so še povedali za MM.

VIR: MM