Avstralija je strateški svetovni trg za širitev znamke v azijsko-pacifiški regiji in širše


  • CUPRA želi v Avstraliji postati ena od vodilnih znamk električnih in športnih zmogljivih avtomobilov
  • Cilj znamke je dolgoročno doseči več kot 5-odstotni tržni delež v segmentu električnih vozil
  • Nekonvencionalna znamka izzivalcev na trg vstopa s tremi modeli: CUPRA Leon, CUPRA Ateca in CUPRA Formentor, vklj. z njihovimi priključno-hibridnimi različicami
  • CUPRA je v Sydneyju uradno odprla svoje prvo avstralsko prodajno mesto CUPRA City Garage; do leta 2023 načrtuje 15 prodajnih mest po vsej državi
 

Sydney (Avstralija)/Martorell (Španija), 20. 07. 2022 - Ambiciozni načrti znamke CUPRA, da razširi svojo mednarodno prisotnost in postane globalna znamka, dobivajo nov zagon z začetkom poslovanja v Avstraliji, kar dokazuje, da duh nekonvencionalne znamke izzivalcev ne pozna oddaljenosti.


Start Video
 

CUPRA je danes odprla prvo avstralsko prodajno mesto City Garage, ki se nahaja v središču osrednjega poslovnega predela v Sydneyju. City Garage se bo v prihodnjih dneh odprl za javnost, ob tem mejniku pa je CUPRA pripravila dogodek, ki so se ga udeležili predstavniki medijev in ustanov.

"Naša želja, da bi znamko CUPRA ponesli v svet, ne pozna obstanka. Z vstopom v Avstralijo smo naredili prvi pomemben korak za našo globalizacijo," je dejal Wayne Griffiths, izvršni direktor znamke CUPRA. "Avstralija je strateški svetovni trg za našo širitev v azijsko-pacifiški regiji in širše. Naša strategija je, da začnemo z razvojem znamke in da prvo produktno ofenzivo začnemo z modeli Ateca, Leon in Formentor. Born bo prišel leta 2023, od 2025 naprej mu bodo potem sledili naši novi junaki, Terramar, Tavascan in UrbanRebel. Želimo biti pomembna, trendovska in zaželena znamka, ki združuje električno in športno zmogljivost. Naš cilj je dolgoročno doseči več kot 5-odstotni tržni delež v segmentu električnih vozil."


Start Video
Cilj znamke v Avstraliji je več kot štirikratno povečanje letne prodaje, in sicer s 1.600 vozil leta 2022 na 7.000 vozil leta 2025.

Od začetka obstoja znamke CUPRA leta 2018 se je njen globalni promet povečal s 430 milijonov evrov na skoraj 2,2 milijarde evrov v letu 2021. Prav ta razvoj je omogočil širitev znamke, ki jo je popeljala od Barcelone do Avstralije.


Prva faza: razvoj znamke in začetek produktne ofenzive

Avstralija bo prvi trg, na katerem bo CUPRA uporabljala 100-odstotno agencijski model, in prvi trg, ki bo kupcem nudil platformo za popolnoma digitalno izkušnjo od začetka do konca. Znamka bo na avstralski trg hkrati vstopila s tremi modeli: CUPRA Ateca, CUPRA Leon in CUPRA Formentor.

Vozila bodo na voljo s široko paleto različnih motorjev, vključno s priključnimi hibridi (e‑HYBRID), ki zagotavljajo tisto mešanico čustev, ki pooseblja znamko CUPRA.

CUPRA Ateca je prvi model znamke, ki je edinstven v svojem segmentu in pooseblja vizijo znamke. Opremljena je z motorjem 2.0 TSI s 300 KM, 7-stopenjskim menjalnikom DSG, štirikolesnim pogonom 4Drive in dinamičnim uravnavanjem podvozja DCC.

Ateci se pridružuje kralj Leonov, CUPRA Leon. To je model s široko paleto pogonskih agre­gatov, vključno s priključno-hibridno tehnologijo, in naprednim dinamičnim dizajnom.

 


Ateci se pridružuje kralj Leonov, CUPRA Leon. To je model s široko paleto pogonskih agre­gatov, vključno s priključno-hibridno tehnologijo, in naprednim dinamičnim dizajnom.

Tretji pa je CUPRA Formentor - prvi model, ki je bil zasnovan in razvit posebej za znamko in je pomenil prelomnico za znamko CUPRA, saj je pokazal, kako velik je njen potencial.

CUPRA bo v Avstraliji na trg poslala tudi model CUPRA Born. 100-odstotno električni avto dokazuje, da se elektrifikacija in zmogljivost odlično ujemata ter da so električni avtomobili lahko zabavni in seksi. Naročila bodo začeli sprejemati v zadnjem četrtletju letošnjega leta, vozila pa bodo dobavljena v prvem četrtletju leta 2023.


"CUPRA je avstralska znamka za zmogljivost ter je namenjena tistim, ki radi vozijo, in tistim, ki imajo radi dizajn. Bomo ena prvih evropskih znamk, ki bo Avstralcem ponudila priključno-hibridna električna vozila," je povedal Ben Wilks, direktor družbe CUPRA Australia. "Več kot 11.000 izraženih interesov in prodaja vstopne serije vozil sta izjemen odziv na znamko, ki je v Avstraliji povsem nova. Komaj čakamo, da bomo v začetku leta 2023 na trg pripeljali model CUPRA Born, prvo baterijsko električno vozilo znamke."

Leta 2025 se bo začela druga produktna ofenziva znamke CUPRA, in sicer s prihodom modelov Terramar, Tavascan in UrbanRebel.

CUPRA City Garage v Sydneyju: sedmi na svetu

Otvoritve prodajnega mesta CUPRA City Garage sta se med drugim udeležila avstralski junak in reprezentančni vratar Andrew Redmayne ter Jada Whyman, bodoča zvezda ekipe Commonwealth Bank Matildas. CUPRA podpira nogomet v Avstraliji in je pred kratkim naznanila partnerstvo s kluboma Socceroos in Commonwealth Bank Matildas.


CUPRA City Garage je več kot le paradno prodajno mesto. To je prizorišče za nadaljnje soustvarjanje sveta CUPRA s privrženci znamke. Nahaja se v enem od najbolj znamenitih predelov mesta, njegova zasnova pa črpa navdih iz sredozemskih in avstralskih naravnih pokrajin. V njem je med drugim stenska poslikava, ki jo je ustvaril Chris Princic, čigar umetniška dela dajejo pečat še nekaterim drugim prodajnim mestom CUPRA City Garage. CUPRA City Garage v Sydneyju je sedmo tovrstno prodajno mesto; ostala so v Mexico Cityju, Hamburgu, Münchnu, Milanu, Lizboni in Rotterdamu.

CUPRA bo od avgusta z 9 prodajnimi mesti prisotna v vseh večjih mestih. Cilj znamke je, da do leta 2023 odpre 15 prodajnih mest.

PR in foto: Cupra