Hiter in pravi ulični umetnik: RS 3 performance edition* (poraba goriva v l/100 km**, kombinirana: – (NEVC); 9,5–8,9 (WLTP); emisija CO2 v g/km**, kombinirana: – (NEVC); 216–201 (WLTP)), najbolj športni kompaktni model iz hiše Audi Sport.
Posebna serija, razvita za najvišjo zmogljivost, se ponaša z močjo 299 kW (407 KM) in končno hitrostjo 300 km/h. Poleg tega pa razen že znanih vrhunskih tehnologij, kot so razdelilnik navora RS in keramične zavore, vključuje školjkasta sedeža tipa RS za izboljšano stransko oporo ter številne ekskluzivne oblikovalske elemente.
S tretjo generacijo Audija RS 3 Sportback* in drugo generacijo Audija RS 3 limuzina* je visoka zmogljivost v segmentu kompaktnih vozil dosegla nov nivo. Audi Sport GmbH sedaj predstavlja RS 3 performance edition* – posebni model, omejen na 300 primerkov, ki tako s tehničnega vidika kot vizualno predstavlja sam vrh te serije. Na voljo je kot Sportback in kot limuzina ter v popolnosti zagotavlja užitke v vožnji in čustvenost.
5-valjni turbomotor s povečano močjo
RS 3 performance edition* (poraba goriva v l/100 km**, kombinirana: – (NEVC); 9,5–8,9 (WLTP); emisija CO2 v g/km**, kombinirana: – (NEVC); 216–201 (WLTP)) je močnejši in hitrejši kot katerikoli serijski RS 3 doslej. Kot prvo vozilo v svojem segmentu doseže najvišjo hitrost 300 km/h, kar pomeni 10 km/h več kot serijska različica z dinamičnim paketom RS plus. Poleg tega nagrajeni 5-valjni turbomotor s svojim značilnim zvokom sedaj razvije moč 299 kW (407 KM), ki je na voljo 100 vrtljajev kasneje in posledično v višjem območju – med 5.700 in 7.000 vrtljaji na minuto. Tudi območje navora ima širši razpon: največji navor v višini 500 Nm je sedaj na voljo še 100 vrtljajev dlje – med 2.250 in 5.700 vrtljaji na minuto. To doseže zaradi višjega polnilnega tlaka: večji turbopolnilnik na izpušne pline proizvede tlak 1,6 bara (relativno), kar ustreza povečanju za 0,1 bara. Prenos moči opravlja 7‑stopenjski menjalnik z dvojno sklopko S tronic. Kratki prestavni časi brez prekinitve vlečne sile, športna prestavna razmerja in funkcija Launch Control poskrbijo za vrhunske vozne zmogljivosti. Od 0 do 100 km/h model RS 3 performance edition* (poraba goriva v l/100 km**, kombinirana: – (NEVC); 9,5–8,9 (WLTP); emisija CO2 v g/km**, kombinirana: – (NEVC); 216– 201 (WLTP)) pospeši v 3,8 sekunde.
Moč še dodatno poudarja edinstveni in čustveni zvok 5-valjnika z značilnim zaporedjem vžigov 1-2-4-5-3. Serijski športni izpušni sistem RS z modificiranim srednjim glušnikom in bleščeče črnimi ovalnimi obrobami izpušnih cevi oddaja prodorno športen zvok. Popolnoma prilagodljivo krmiljenje loput v izpušnem sistemu modela RS 3 performance edition*, ki zagotavlja bogato karakteristiko zvoka, je bilo pri tem nekoliko prilagojeno: v profilih sistema Audi drive select dynamic, RS Performance in RS Torque Rear so lopute za izpušne pline ob mirovanju širše odprte, zaradi česar je zvok še bolj izrazit.
S tretjo generacijo Audija RS 3 Sportback* in drugo generacijo Audija RS 3 limuzina* je visoka zmogljivost v segmentu kompaktnih vozil dosegla nov nivo. Audi Sport GmbH sedaj predstavlja RS 3 performance edition* – posebni model, omejen na 300 primerkov, ki tako s tehničnega vidika kot vizualno predstavlja sam vrh te serije. Na voljo je kot Sportback in kot limuzina ter v popolnosti zagotavlja užitke v vožnji in čustvenost.
5-valjni turbomotor s povečano močjo
RS 3 performance edition* (poraba goriva v l/100 km**, kombinirana: – (NEVC); 9,5–8,9 (WLTP); emisija CO2 v g/km**, kombinirana: – (NEVC); 216–201 (WLTP)) je močnejši in hitrejši kot katerikoli serijski RS 3 doslej. Kot prvo vozilo v svojem segmentu doseže najvišjo hitrost 300 km/h, kar pomeni 10 km/h več kot serijska različica z dinamičnim paketom RS plus. Poleg tega nagrajeni 5-valjni turbomotor s svojim značilnim zvokom sedaj razvije moč 299 kW (407 KM), ki je na voljo 100 vrtljajev kasneje in posledično v višjem območju – med 5.700 in 7.000 vrtljaji na minuto. Tudi območje navora ima širši razpon: največji navor v višini 500 Nm je sedaj na voljo še 100 vrtljajev dlje – med 2.250 in 5.700 vrtljaji na minuto. To doseže zaradi višjega polnilnega tlaka: večji turbopolnilnik na izpušne pline proizvede tlak 1,6 bara (relativno), kar ustreza povečanju za 0,1 bara. Prenos moči opravlja 7‑stopenjski menjalnik z dvojno sklopko S tronic. Kratki prestavni časi brez prekinitve vlečne sile, športna prestavna razmerja in funkcija Launch Control poskrbijo za vrhunske vozne zmogljivosti. Od 0 do 100 km/h model RS 3 performance edition* (poraba goriva v l/100 km**, kombinirana: – (NEVC); 9,5–8,9 (WLTP); emisija CO2 v g/km**, kombinirana: – (NEVC); 216– 201 (WLTP)) pospeši v 3,8 sekunde.
Moč še dodatno poudarja edinstveni in čustveni zvok 5-valjnika z značilnim zaporedjem vžigov 1-2-4-5-3. Serijski športni izpušni sistem RS z modificiranim srednjim glušnikom in bleščeče črnimi ovalnimi obrobami izpušnih cevi oddaja prodorno športen zvok. Popolnoma prilagodljivo krmiljenje loput v izpušnem sistemu modela RS 3 performance edition*, ki zagotavlja bogato karakteristiko zvoka, je bilo pri tem nekoliko prilagojeno: v profilih sistema Audi drive select dynamic, RS Performance in RS Torque Rear so lopute za izpušne pline ob mirovanju širše odprte, zaradi česar je zvok še bolj izrazit.
AVTOMOBILIZEM - NOVICE
VIR: Mediaspeed