Podjetje P&G, globalni partner olimpijskih iger, je v sklopu kampanje "Skupaj smo nepremagljivi" prispevalo 10.000 evrov v sklad za razvoj mladih športnikov iz socialno ogroženih okolij.

Podjetje P&G, globalni partner olimpijskih iger, je v sklopu kampanje "Skupaj smo nepremagljivi" prispevalo 10.000 evrov v sklad za razvoj mladih športnikov iz socialno ogroženih okolij.

Slaba dva meseca pred uradnim začetkom olimpijskih iger v Parizu je v prostorih Slovenskega olimpijskega izobraževalnega centra (SOIC) podjetje Orbico Slovenija, v imenu podjetja P&G predalo ček v vrednosti 10.000 evrov Fundaciji Leona Štuklja in Miroslava Cerarja za podporo športnikom in drugim nadarjenim dijakom ter študentom iz socialno šibkih okolij, ki deluje v okviru Olimpijskega komiteja Slovenije-Združenje športnih zvez.

Donirana sredstva bodo namenjena nadaljnjemu razvoju mladih športnikov, ki si zaradi socialnega statusa ne morejo privoščiti športnega udejstvovanja na primerni ravni, a si pomoč zaslužijo zaradi izjemnih dosežkov na področju športa kot tudi izobraževanja.
Miroslav Cerar starejši, častni predsednik Fundacije in dobitnik treh olimpijskih medalj, je ob tej priložnosti dejal: »Podjetju P&G smo hvaležni za podporo in donirana sredstva. Skupaj zmoremo več, skupaj smo nepremagljivi in s to donacijo bomo lahko lažje zagotovili ustrezne pogoje za nadaljnji razvoj mladih in nadarjenih športnikov.«

Katja Pavlica, vodja programa P&G pri Orbico Slovenija, je dodala: »Uspehi, s katerimi nas naši športniki razveseljujejo praktično vsak dan, so dokaz, da je pomembno in edino pravilno, da se perspektivnim športnikom omogoči, da imajo ustrezne pogoje za trening. Upam, da bo ta donacija še en od gradnikov prihodnjih uspehov. Ob tem pa bi zaželela slovenski olimpijski delegaciji veliko sreče in uspehov v Parizu.«

Podjetje P&G je globalni olimpijski partner že od leta 2010 in je v tem času izvedlo več odmevnih kampanj, kot sta "Thank you Mom", ki je izpostavila mame športnikov, in "Love over Bias", ki je poudarila dostopnost športa za vse, tudi predstavnike manjšin in socialno šibkih okolij. Letos pa kampanja "Skupaj smo nepremagljivi" nadaljuje to tradicijo.

VIR: OKS