Blagovna znamka viskija J&B je za letošnje praznike ustvarila oglas, s katerim zagovarjajo vključenost. Oglas je postal viralen, žal tudi na račun negativnih komentarjev.

Blagovna znamka viskija J&B je za letošnje praznike ustvarila oglas, s katerim zagovarjajo vključenost. Oglas je postal viralen, žal tudi na račun negativnih komentarjev.

V oglasu, ki so ga zasnovali z agencijo El Ruso de Rocky, spremljamo starejšega gospoda, ki za zaklenjenimi vrati kopalnice skriva vrečko z ličili. Ličila se uči nanašati na obraz, sprva manj, potem vedno bolj spretno. Svoje znanje ličenja uporabi, ko med božično večerjo (spet za zaklenjenimi vrati kopalnice) naliči svojega odraslega vnuka Alvara, za katerega ve, da v svoji koži ni zadovoljen. Alvaro se tako predstavi kot Ana, družina pa ga/jo sprejme v objem. 

»Za tiste, ki se sprašujejo, zakaj bi blagovna znamka viskija naredila reklamo o ljubeči družini s transspolnim, odraslim vnukom – temu se reče vključenost. Začelo se je leta 1971, ko je Coca-Cola želela svet naučiti peti. Oglas ni imel nobene zveze s pijačo, ampak predvsem s čustvi in tako je tudi v našem primeru,« pravijo pri J&B. Poudarili so, da si želijo, da bi vsi lahko praznovali božič, ne da bi bil kdo izključen. »Toda na žalost se v teh dneh veliko ljudi iz skupnosti LGTB+ počuti nelagodno ali zavrnjeno v svojih družinah in ne morejo praznovati z njimi. Zato smo pri J&B ustvarili to božično zgodbo zgodbo o sprejemanju, spoštovanju in predvsem praznovanju.«


Ano, protagonistko oglasa, igra multidisciplinarna trans umetnica Ella Di Amore, oglas pa spremlja priredba pesmi Charles Aznavourja »She«.

/

                                                                                                                                        VIDEO - https://youtu.be/oOVVgEtuybk

VIR: Marketing Magazin