Antea Poljak je leta 2018 magistrirala iz glasbene pedagogike na Akademiji za glasbo v Zagrebu, leta 2022 pa iz solo petja na Akademiji za glasbo v Ljubljani v razredu Matjaža Robavsa.
Sodelovala je na več tekmovanjih, med drugim je v letih 2022 in 2019
na slovenskem državnem tekmovanju TEMSIG prejela prvo nagrado. V času študija je nastopila v produkciji zagrebške glasbene
akademije in sicer v dveh solističnih vlogah: v operi Zvita mala lisica (Janaček), za katero je prejela nagrado Univerze v Zagrebu,
ter v vlogi Služkinje v operi Amelia gre na ples (Menotti). V produkcije Akademije za glasbo v Ljubljani je letos nastopila v Händlovi
operi Agripina v vlogi Ottona, v produkciji Slovenskega komornega gledališča pa v operi Iztoka Kocena Veveriček posebne sorte.
Z zborom Čarobna piščal se je kot solistka udeležila zborovskih olimpijskih iger v Franciji, na Kitajskem, v Španiji, Nemčiji, Avstriji in Italiji,
kjer je zbor osvojil tri zlate in tri srebrne medalje. Nastopila je z godalnim in harmonikarskim orkestrom Glasbene šole Elly Bašić (Zagreb)
ter s tamburaškim orkestrom Gaj. Svoje znanje izpopolnjuje pri Ruži Pospiš Baldani, Hansu Adolfsenu, Theresi Plut, Nuški Drašček, Martini Gojčeti Silić,
Elisabeth Wilke, Ariani Bossi idr. Poleg petja se ukvarja z glasbeno terapijo, ki je bila tema njenega magistrskega študija v Zagrebu.
na slovenskem državnem tekmovanju TEMSIG prejela prvo nagrado. V času študija je nastopila v produkciji zagrebške glasbene
akademije in sicer v dveh solističnih vlogah: v operi Zvita mala lisica (Janaček), za katero je prejela nagrado Univerze v Zagrebu,
ter v vlogi Služkinje v operi Amelia gre na ples (Menotti). V produkcije Akademije za glasbo v Ljubljani je letos nastopila v Händlovi
operi Agripina v vlogi Ottona, v produkciji Slovenskega komornega gledališča pa v operi Iztoka Kocena Veveriček posebne sorte.
Z zborom Čarobna piščal se je kot solistka udeležila zborovskih olimpijskih iger v Franciji, na Kitajskem, v Španiji, Nemčiji, Avstriji in Italiji,
kjer je zbor osvojil tri zlate in tri srebrne medalje. Nastopila je z godalnim in harmonikarskim orkestrom Glasbene šole Elly Bašić (Zagreb)
ter s tamburaškim orkestrom Gaj. Svoje znanje izpopolnjuje pri Ruži Pospiš Baldani, Hansu Adolfsenu, Theresi Plut, Nuški Drašček, Martini Gojčeti Silić,
Elisabeth Wilke, Ariani Bossi idr. Poleg petja se ukvarja z glasbeno terapijo, ki je bila tema njenega magistrskega študija v Zagrebu.
Partnerja: Ministrstvo za kulturo RS in Pokrajinski muzej Ptuj Ormož
VIR: Društvo za glasbeno umetnost Arsana