Drugo generacijo karoserijskega križanca Toyota C-HR bodo izdelovali v tovarni Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT), ki se nahaja v Sakariji v Turčiji. Novi C-HR bo na voljo v hibridni in priključno-hibridni različici.
- Novega karoserijskega križanca C-HR bodo izdelovali v Turčiji.
- V tovarni Toyota Motor Manufacturing Turkey bodo izdelovali tudi priključno-hibridno različico modela C-HR.
- Toyota bo sploh prvič začela s proizvodnjo baterij v Evropi.
Hkrati bo tudi prvi priključni hibrid, ki bo proizveden v tej državi. Poleg tega bo TMMT Toyotina prva evropska tovarna, ki bo opremljena s proizvodno linijo za izdelavo baterij.
Karoserijski križanec C-HR bo na voljo izključno z elektrificiranimi pogonskimi sklopi, kar odraža zavezo družbe Toyota, da bo v največjemu in najbolj konkurenčnemu tržnemu segmentu v Evropi ponudila ustrezne možnosti za zmanjšanje emisij CO2. Hibridna in priključno-hibridna različica karoserijskega križanca C-HR bosta sestavljeni z lokalno izdelanimi baterijami in bosta razširili Toyotino več-tehnološko ponudbo, s katero nameravajo do leta 2035 doseči 100-odstotno zmanjšanje emisij CO2 svoje evropske palete vozil.
Začetek proizvodnje priključno-hibridnih vozil in baterij pomeni strateški mejnik v Evropi.
V tovarni TMMT bodo vzpostavili novo proizvodno linijo za sestavljanje baterij, s katerimi bodo opremljali priključno-hibridna vozila. Letno bodo lahko izdelali 75.000 enot. Sestavljanje priključno-hibridnih baterij se bo začelo decembra 2023. Nova dejavnost bo ustvarila okoli 60 novih delovnih mest.
Vzpostavitev linije za sestavljanje baterij v tovarni TMMT je strateški mejnik na poti elektrifikacijske preobrazbe znamke Toyota. Z baterijami izdelanimi v Turčiji bodo v prihodnosti oskrbovali tudi druge tovarne družbe Toyota v Evropi. Skupna naložba v ta projekt znaša približno 317 milijonov evrov, pri čemer bo skupna kumulativna naložba v tovarno TMMT znašala približno 2,3 milijarde evrov. V okviru naložbe v novi model bodo izboljšali proizvodno linijo tovarne TMMT in postavili okvir za izpolnjevanje prihodnjih zahtev glede proizvodne raznolikosti in fleksibilnosti, ki predstavljata ključna dejavnika v trajnostni poslovni strategiji družbe Toyota v Evropi.
Zelena tovarna
Toyota je zavezana k doseganju popolne ogljične nevtralnosti v Evropi do leta 2040 in cilja na ogljično nevtralnost v vseh svojih proizvodnih obratih do leta 2030. Tovarna TMMT je že na poti k temu cilju, saj že nekaj let uvaja tehnologije, ki zmanjšujejo porabo energije, hkrati pa prehaja na obnovljivo energijo znotraj obrata v Sakariji. Med drugim so v lakirnicah uvedli nove tehnologije, ki zmanjšujejo emisije CO2, in uporabo sončne energije, s katero nameravajo doseči samozadostnost pri porabi energije.
Toyota je zavezana k doseganju popolne ogljične nevtralnosti v Evropi do leta 2040 in cilja na ogljično nevtralnost v vseh svojih proizvodnih obratih do leta 2030. Tovarna TMMT je že na poti k temu cilju, saj že nekaj let uvaja tehnologije, ki zmanjšujejo porabo energije, hkrati pa prehaja na obnovljivo energijo znotraj obrata v Sakariji. Med drugim so v lakirnicah uvedli nove tehnologije, ki zmanjšujejo emisije CO2, in uporabo sončne energije, s katero nameravajo doseči samozadostnost pri porabi energije.
“Ta projekt razkriva naše bogate izkušnje na področju proizvodnje. Vendar bomo še naprej krepili napredne inženirske sposobnosti in svoje poslanstvo opravljali z izdatno mero odgovornosti in predanosti. Vse to predstavlja vznemirljive korake za prihodnost tovarne TMMT, ki še naprej proizvaja priljubljene, privlačne in kakovostne modele avtomobilov. Hkrati ta projekt potrjuje, da je naš proizvodni obrat v Sakariji globalno pomemben kraj za družbo Toyota. Upam, da bomo še naprej prispevali k gospodarskem razvoju Sakarije in turškega gospodarstva,” je povedal Erdoğan Şahin, predsednik in direktor tovarne Toyota Motor Manufacturing Turkey.
“S ponosom sporočamo, da bomo v tovarni TMMT izdelovali drugo generacijo karoserijskega križanca Toyota C-HR, vključno s prvim priključno-hibridnim vozilom v Evropi. Prepričani smo, da bo zaradi izjemne predanosti zaposlenih v tovarni TMMT novi model nadaljeval uspeh prve generacije. Pomemben mejnik predstavlja tudi ustanovitev naše prve proizvodne linije za sestavljanje baterij v Evropi, kar nam bo zagotovo pomagalo pri uresničitvi našega evropskega elektrifikacijskega načrta,” je povedal Marvin Cooke, izvršni podpredsednik družbe Toyota Motor Europe.
O PODJETJU TOYOTA MOTOR EUROPE
Toyota Motor Europe NV/SA (TME) skrbi za prodajo in trženje vozil, sestavnih delov in dodatne opreme znamk Toyota, GR (Gazoo Racing) in Lexus. Pod okrilje TME spadajo tudi evropske proizvodne in inženirske aktivnosti znamke Toyota. TME neposredno zaposluje več kot 27.000 ljudi in je od leta 1990 v različne operacije vložil več kot 10 milijard EUR. Poleg tega ima v Evropi v lasti osem proizvodnih obratov: na Portugalskem, v Združenem kraljestvu, Franciji, na Poljskem, v Češki republiki in Turčiji. Zdaj je na evropskih cestah približno 16,5 milijona vozil Toyota, GR in Lexus. Lastnikom teh vozil je s svojo podporo na voljo mreža 28 nacionalnih marketinških in prodajnih podružnic ter okoli 2800 prodajnih mest na drobno v 53 državah (EU, UK, države EFTA + Rusija, Izrael, Turčija in druge vzhodnoevropske države). Leta 2021 je TME v Evropi prodal 1.076.300 vozil in dosegel 6,4-odstotni tržni delež.
Pri znamki Toyota so tudi prepričani, da je vse mogoče, ko se ljudje prosto gibljejo. V sklopu strategije Mobilnost za vse želi Toyota ustvariti varnejšo, bolj povezano, vključujočo in bolj trajnostno mobilnost. Poleg tega svoje poslanstvo vidi tudi kot ustvarjalka sreče za vse. V Evropi je TME na trg uvrstil blagovno znamko mobilnosti KINTO, ki v 14 državah ponuja številne nove mobilnostne rešitve, povečuje prodajo brezemisijskih vozil in zagotavlja inženirsko podporo med podjetji. Toyota si s cilji trajnostnega razvoja ZN prizadeva doseči ogljično nevtralnost v svojem celotnem poslovanju po Evropi. TME želi doseči 100-odstotno zmanjšanje CO2 vseh novih vozil v Zahodni Evropi do leta 2035 in bo strankam po celotni regiji še naprej ponujal celotno paleto elektrificiranih pogonskih sklopov.
VIR: Toyota Adria