Za avtomobilistične sladokusce je danes poseben dan, saj je v Sloveniji prvič potekal novinarski preizkus najhitrejšega električnega avtomobila na svetu. Veliki met je uspel ekipi avtomobilističnih ljubiteljev iz ekipe Atmosferci, ki so uspeli v Slovenijo pripeljati nevero, električni hiperavtomobil hrvaškega proizvajalca Bugatti Rimac.

Ljubljana, 13. decembra - Za avtomobilistične sladokusce je danes poseben dan, saj je v Sloveniji prvič potekal novinarski preizkus najhitrejšega električnega avtomobila na svetu. Veliki met je uspel ekipi avtomobilističnih ljubiteljev iz ekipe Atmosferci, ki so uspeli v Slovenijo pripeljati nevero, električni hiperavtomobil hrvaškega proizvajalca Bugatti Rimac.


 
Najhitrejši električni avtomobil na svetu, s ceno okoli 2,5 milijona evrov, ki bo proizveden v omejeni seriji 150 vozil, je danes v okolici nakupovalnega središča BTC pritegnil pogled marsikaterega mimoidočega, ljubiteljem jeklenih konjičkov pa pričaral sonce.

Razlog za obisk izjemno redkega avtomobila, z njim pa tudi glavnega testnega voznika podjetja Bugatti Rimac Mira Zrnčevića, je bil pit-stop pri medijski ekipi Atmosfercev. Ta je danes opravila pogovor s testnim voznikom in iz prve roke dobila priložnost preizkusiti "nevihto" kot prvi v Sloveniji, s čimer se je postavila ob bok peščici svetovnih novinarjev.
"Danes je pravi tehnološki dan, ki v očeh in tudi v srce avtomobilističnega novinarja prinese sonce, tudi če okoli nas padajo prekle," je obisk avta s sicer primernim imenom glede na vremensko dogajanje v slovenski prestolnici pospremil član ekipe Atmosferci Jure Gregorčič.

Nevera je sicer avtomobil, ki se ga meri v samih presežkih. Poganjajo ga štirje elektromotorji skupaj s 1914 konjskimi močmi. Doseže najvišjo hitrostjo kar 412 km/h, obenem pa ima tudi svetovni rekord v najhitrejši vzvratni vožnji - 275,74 km/h. Do 100 km/h pospeši v 1,81 sekunde, do 300 km/h pa v zgolj 9,22 sekunde.

A ob vsem tem se avto po besedah člana ekipe Atmosferci Cirila Komotarja obnaša prav uglajeno tudi pri vsakdanji uporabi. "Ta avto zna živeti na stezi, kjer je postavil marsikateri rekord, ampak dejansko je njegovo podvozje nastavljeno tako, da se lahko z njim pelješ tudi po Evropi."

Visoki obisk je bil sicer plod večmesečnega usklajevanje med hrvaškim proizvajalcem športnih vozil in ekipo Atmosferci. "Glede na to, da je to edini avto, namenjen predstavitvam in demo vožnjam ter zanj velja izredno zanimanje po celem svetu, je vse skupaj nekaj časa trajalo, a na koncu smo se vse hitro zmenili," je dejal Saša Kapetanovič.

"To nam veliko pomeni, saj nisem prepričan, da je doslej v tem avtu sedelo več kot peščica novinarjev," ga je dopolnil Komotar.

Za Gregorčiča pa je bil današnji dan tudi tehnološki praznik. "Lahko bi rekli, da imamo izjemno srečo vsi skupaj, ne samo avtomobilski novinarji, ampak tudi ljudje, ki jih zanima tehnika, da živimo v tako raznolikem času pogonov, avtomobilov, tehnike, tako da jaz se kakorkoli veselim prihodnosti, pa tukaj je še en dokaz, da tudi Slovenija pa sosednje države nismo neki tehnološki 'outsiderji'. Ne pozabimo, Hrvaška ima Rimac, Slovenija ima Akrapoviča, ima Pipistrel, se pravi, imamo okrog nas ljudi, ki premikajo meje v vsakem pogledu."

VIR: STAkrog