HOFER in agencija Saatchi&Saatchi Ljubljana vabita, da v ritmu novega komada s pevko Masayah dvignemo en palec za visoko kakovost, drugega za nizko ceno. Aha, aha.
HOFER in agencija Saatchi&Saatchi Ljubljana vabita, da v ritmu novega komada s pevko Masayah dvignemo en palec za visoko kakovost, drugega za nizko ceno. Aha, aha.
Kratek opis akcije: HOFER CENA je spet na sceni in verjetnost, da si jo bomo tudi tokrat, kot ob prvencu z Ladom Bizovičarjem, prepevali na prav vsakem koraku, je velika. »Kakovostne sestavine« za ponovitev uspešnice so vsekakor na dlani: prepoznaven komad, prodorna izvajalka in ustvarjalna ekipa z izkušnjami prve uglasbitve najbolj prepoznavne in ogledane med vsemi cenami – kulturnega fenomena med slovenskimi trgovci.
»HOFER CENA je sinonim za nizko ceno. Palec gor. Z novo kampanjo pa dvigujemo še palec za visoko kakovost. S tem ciljem smo pred mikrofon povabili mlado izvajalko Masayah, ki s svojo energijo in rimami kot po tekočem traku zbira lajke za oba omenjena atributa,« pojasnijo pri trgovcu.
Znano je, da praktično 90 % ponudbe v trgovinah HOFER predstavljajo lastne blagovne znamke. Te nastajajo pod ostrimi internimi standardi kakovosti, ki pogosto presegajo zakonsko določene. V vsakem proizvodnem koraku pa so pozorni tudi na strošek, kar se posledično pozna na nizki HOFER CENI.
Visoke so na drugi strani tudi ambicije ustvarjalcev iz agencije Saatchi&Saatchi Ljubljana: »HOFER CENA je položila temelje za vse nadaljnje glasbeno obarvane oglase, ki jih vidimo v zadnjih letih. Upamo, da bomo letvico ponovno postavili višje in tudi tokrat potrdili status HOFER CENE kot ne zgolj oglaševalskega, ampak širšega kulturološkega fenomena.«



Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, interni kanali (spletno mesto hofer.si, letaki, plakati, e-novice, interno komuniciranje), radijske aktivacije, komunikacija na družbenih omrežjih ...
Predstavniki naročnika: Tamara Frank, Urša Golob Pezdirc, Ana Kepic in Mojca Kastelec
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Direktorica projekta: Petra Hočevar
Vodenje projekta: Vitan Hodnik
Strategija in planiranje: Maja Michieli
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Daša Ščuka
Umetniški direktor spletne in videoprodukcije: Matjaž Škufca
Umetniška direktorica: Nina Hojnik
Izvedbena oblikovalka: Sanja Biščan
Produkcija televizijskega oglasa: Super16
Glasbeni aranžma: Hugo Smeh, Masayah
Besedilo in izvajalka: Masayah
Sempl glasbe: That's the way (I Like it) (EMI LONGITUDE MUSIC)
Medijski zakup: Group M
Upravljanje družbenih omrežij: Gr8 agency
Začetek aktivnosti: marec 2024
VIR: Hofer