Pri Mercatorju so ustvarili novo sezono kuharskega šova Mali šef Slovenije, v agenciji Luna \TBWA pa so kot prilogo h glavni jedi pripravili še oglaševalsko kampanjo.
Pri Mercatorju so ustvarili novo sezono kuharskega šova Mali šef Slovenije, v agenciji Luna \TBWA pa so kot prilogo h glavni jedi pripravili še oglaševalsko kampanjo.
Kratek opis akcije: Velik del šova Mali šef Slovenije je kuhanje in navduševanje nad kulinaričnimi mojstrovinami osnovnošolcev, še bolj pomemben del šova pa je večji od kuhanja samega. V šovu tekmovalci s kuhanjem namreč pomagajo svojim osnovnim šolam do deleža denarnih sredstev, ki jih podarja Mercator. S temi pa svoji šoli pomagajo uresničiti zanimive projekte, ki razveselijo vse sošolce. Rdeča nit letošnje kampanje zato ni le zgodba o kuhanju, ampak zgodba o osebni rasti. "Je zgodba, ki se konča s tem, da je eno od najpomembnejših človeških spoznanj to, da se v vse bolj egocentričnem svetu znaš, zmoreš in želiš potruditi za druge in za skupno dobro. In to je tisto, kar je večje od kuhanja,« pravijo snovalci kampanje. Zato je Mercator v dosedanjih petih sezonah med 40 slovenskih osnovnih šol razdelil 150.000 evrov in razveselil več kot 16.000 šolarjev, s prihajajočo šesto sezono pa bodo te številke še narasle.
V televizijskem oglasu so nastopili Matic in Patrik, Tim in Alex ter Nika in Nik, zmagovalci preteklih sezon šova Mali šef Slovenije, ki so z modrimi nasveti svojo kuharsko štafeto predali mlajši generaciji tekmovalcev.
Elementi akcije: televizijski oglas, radio, zunanje oglaševanje, družbena omrežja, spletno oglaševanje, pristajalna stran, lastni (interni) kanali, izpostavitve na prodajnih mestih
Predstavnici naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek in Mateja Smodila
Direktor naročnika: Martin Stariha
Vodja projekta: Urška Cerar
Izvršni kreativni direktor: Janez Rakušček
Tekstopisec: Blaž Žnidarec
Umetnišnki vodja: Miha Avsenik
Oblikovalci: Dejan Kralj, Ivan Todorović in Miha Feguš
Digitalni kreativni direktor in strateg: Jan Omahen
Produkcijska hiša: Kinomotel
Režiser: Gregor Vesel
Fotograf: Primož Korošec
Medijska agencija: Studio Nexus
Sodelujoči pri projektu: zmagovalci preteklih sezon šova Mali šef Slovenije
VIR: MM