L'Oréal tudi letos na dogodku Viva Technology v Parizu predstavlja serijo tehnoloških inovacij na področju lepote, oblikovanih, da omogočajo »lepoto za vse in vsakogar«.
Ljubljana, 15. junij 2023 – L'Oréal tudi letos na dogodku Viva Technology v Parizu predstavlja serijo tehnoloških inovacij na področju lepote, oblikovanih, da omogočajo »lepoto za vse in vsakogar«. Inovacije, ki poudarjajo lepoto kot silo za individualno in kolektivno dobro, segajo od pametnih in trajnostnih lepotnih inovacij in digitalnih storitev do diagnostičnih storitev za vključujočo, prilagojeno in virtualno lepoto, ki jih napajajo podatki.
Rešitve, ki jih podjetje L'Oréal predstavlja na razstavnem prostoru, prikazujejo razumevanje uporabe moči podatkov, tehnologije in umetne inteligence za pomoč potrošnikom, da postanejo bolje obveščeni in pridobijo dostop do lepotnih izdelkov, prilagojenih njihovim specifičnim potrebam.
"Letos na VivaTechu predstavljamo izjemne Beauty Tech inovacije z močnim pozitivnim vplivom," je dejal Nicolas Hieronimus, direktor L'Oréal Groupe. "S tem, ko svoje znanje usmerjamo v nastajajoče tehnologije, ki demokratizirajo dostop do pametnejše in bolj trajnostne lepote, omogočamo vsem, da uživajo v lepoti pravičneje in pod svojimi pogoji."
Vključujoče tehnološke inovacije na področju lepote, diagnostična orodja, personalizacija in trajnost
Shu uemura BROW MAGIC je lahek ročni elektronski aplikator za ličenje obrvi, ki omogoča prilagojeni videz obrvi v le nekaj sekundah. Z uporabo tehnologije umetne inteligence L'Oréal ModiFace, Shu Uemura BROW MAGIC skenira obraz uporabnika in poda priporočila za mikroblading, mikrosenčenje ali polnjenje obrvi.
La Roche-Posay SPOTSCAN je naprava za analizo kože, razvita v sodelovanju z dermatologi in namenjena koži, ki je nagnjena k aknam in lisam. SPOTSCAN s pomočjo umetne inteligence analizira kožo uporabnika in mu priporoči prilagojeno nego.
Giorgio Armani META PROFILER™ je naprava prve vrste, ki zagotavlja visoko natančno diagnozo kliničnih znakov staranja kože, vključno z UV poškodbami, pordelostjo, povečanimi porami, pomanjkanjem vlage in finimi gubami. Uporablja 12 lastnih algoritmov in zbirko podatkov z več kot 100.000 slikami za zagotavljanje podatkovnih spoznanj in natančnejšo diagnozo.
KÉRASTASE K-SCAN je prvi optični bralnik las in lasišča na svetu, ki za analizo vseh tipov las uporablja tri vrste svetlobe (belo, polarizirano in UV). Vpogled v stanje las (vključno z gostoto las, premerom lastnih vlaken, zdravjem lasišča in prhljajem), omogoča možnost izbire ustrezne kombinacije izdelkov, ki je popolnoma prilagojena potrebam posameznika.
Poleg teh rešitev bodo na VivaTechu predstavljeni tudi L'Oréal Paris COLORSONIC za barvanje las doma brez nereda, aplikacija Maybelline Beauty App makover, Lancôme HAPTA, ročni pametni aplikator za nanašanje ličil za uporabnike z omejeno mobilnostjo dlani in rok ter WATER SAVER linije L'Oréal Professionnel, ki je do danes prihranil več kot 42 milijonov litrov vode.
"Tehnologija in znanost danes omogočata, da našim uporabnikom ponudimo storitve, ki se ne le odzivajo na njihove prej neizpolnjene potrebe, temveč tudi, da se preoblikujemo sami, od raziskav, preko človeških virov, proizvodnje in maloprodaje, do oblikovanja prihodnosti lepote," je povedala Barbara Lavernos, namestnica direktorja, zadolžena za raziskave, inovacije in tehnologijo v skupini L'Oreal.
L'Oréal mladim daje priložnost, da njihove inovativne ideje postanejo del prihodnosti lepote
L'Oréal bo na letošnjem dogodku VivaTech gostil finale 31. Brandstorm tekmovanja za študente s temo "Dešifrirajte nove lepotne kode". Letos se je tej edinstveni digitalni učni izkušnji pridružilo rekordnih 92.000 prijavljenih iz 72 držav. V tokratnem finalu bodo ekipe iz skoraj vseh delov sveta žiriji Brandstorma predstavile svoje inovacije, ki so jih navdihnile tehnologije razširjene resničnosti, virtualne resničnosti, umetne inteligence in Metaverse. Danes je Brandstorm vključen v učni načrt na skoraj 100 univerzah po vsem svetu in akreditiran s strani EOCCS kot spletni tečaj. Zmagovalna ekipa Brandstorma 2023 bo razglašena na dogodku VivaTech 16. junija.
###
O podjetju L'Oréal
L'Oréal, vodilno svetovno podjetje v lepotni industriji, se že več kot 110 let zavzema za en sam cilj: izpolnjevanje lepotnih želja potrošnikov po vsem svetu. Naše poslanstvo, da ustvarjamo lepoto, ki premika svet, opredeljuje naš pristop k lepoti kot vključujoč, etičen, radodaren in zavezan družbeni in okoljski trajnosti. Z našim širokim portfeljem 36 mednarodnih blagovnih znamk in ambicioznimi trajnostnimi zavezami v okviru našega programa L'Oréal za prihodnost ponujamo vsakemu posamezniku najboljše v smislu kakovosti, učinkovitosti, varnosti, iskrenosti in odgovornosti, hkrati pa slavimo lepoto v vsej svoji neskončni raznolikosti.
Z 87.400 zaposlenimi, uravnoteženim geografskim odtisom in prodajo v vseh distribucijskih omrežjih (e-trgovina, množični trg, veleblagovnice, lekarne, frizerski saloni, maloprodaja blagovnih znamk in potovalna maloprodaja), je skupina leta 2022 ustvarila 38,26 milijarde evrov prodaje. Z 20 raziskovalnimi centri v 11 državah po svetu in predano raziskovalno-inovacijsko ekipo več kot 4.000 znanstvenikov in 5.500 strokovnjakov s področja tehnologije in digitala, je L'Oréal osredotočen na redefiniranje prihodnosti lepote in da postane močno Beauty Tech podjetje.
VIR: Loreal