Umetna inteligenca je lani uspešno prestala preizkus ocenjevanja kreativnih oglaševalskih akcij, zato jo bodo organizatorji tekmovanja Epica tudi uradno vključili v strokovno žirijo.

Umetna inteligenca je lani uspešno prestala preizkus ocenjevanja kreativnih oglaševalskih akcij, zato jo bodo organizatorji tekmovanja Epica tudi uradno vključili v strokovno žirijo.

V lanskem eksperimentu umetnointeligentne žirije (AI Jury, AIJE) so pri Epici preizkušali zmožnosti UI pri presojanju prijav v ožji izbor na podlagi besedilnih opisov in ker je tehnologija uspešno prestala preizkus, bo letos preimenovana v AIJE Advisor in bo del spletne platforme za komentarje žirije. Nicolas Huvé, direktor operacij pri tekmovanju Epica in ustvarjalec orodja, je komentiral: »Letos bomo UI obdržali v ozadju in jo uporabili kot podporno orodje in ne kot glavnega sodnika, a učinek bo večji, saj bo članom žirije omogočala vpogled v analize UI brez neposrednega vpliva na končne ocene. Orodje bo preučevalo prijave v različnih kategorijah, vključno z videoposnetki in študijami primerov, ter nudilo vpoglede, ki naj bi zmanjšali utrujenost žirantov in prispevali k doslednosti pri ocenjevanju.«

Čeprav je uporaba AIJE Advisor povsem neobvezna in privzeto skrita, se pričakuje, da bo to orodje pripomoglo k večji objektivnosti in zmanjšanju možnosti, da bi žiranti presojali podporne materiale namesto osrednjih idej.

»Uporaba AIJE 2.0 nas spodbuja k razmišljanju o tem, kako bomo v prihodnje presojali kreativno delo,« še dodaja Huvé, ki meni, da bo v prihodnosti UI morda razumela tudi človeško domišljijo. S tem korakom tekmovanje Epica ne raziskuje le možnosti uporabe umetne inteligence, ampak tudi odpira širšo razpravo o njenem vplivu na svet kreativnosti.

VIR - MM MARKETING MAGAZIN