Tuševa akcija »Od minionov se ti zrola« je postala MM-ova akcija leta 2022. Ob tej priložnosti smo poklepetali z zmagovalci in se skupaj zazrli v september, ko je bil projekt predstavljen javnosti.
Kako ste ustvarili akcijo Od minionov se ti zrola?
Navihani Minioni so lani že drugič razveseljevali kupce v Tušu. Zato smo potrebovali akcijo, ki bi bila še bolj izvirna, svojevrstna in utrgana. Je pa bil to svojevrsten podvig. Zaradi strogih licenčnih omejitev smo bili primorani uporabljati le eno fotografijo Miniona.
Slednja je obrnjena na glavo, ima pa tudi precej divje barvno ozadje (kot lahko vidite tudi na vrtečem se plakatu). V enem izmed licenčnih videov, za katere smo imeli dovoljenje za uporabo v Sloveniji, pa se je Minion vrtel okoli svoje osi in na tak način z divjo barvo pobarval ozadje. Zato smo akcijo naslovili z utrganim, a dobro zvenečim pozivom »Od minionov se ti zrola«. Z njim smo želeli opozoriti tudi na najširšo ponudbo izdelkov Minion do zdaj - teh je toliko, da se ti kar zvrti.
Skupaj s sloganom pa smo zasnovali tudi komunikacijsko akcijo, ki bi na minionski način nagovorila mlajšo populacijo in njihove starše. V njej smo uporabili helijeve balone, ki so s kampanjo utrgano lebdeli v večjih trgovskih centrih, svojo vlogo pa so imeli tudi v drugih komunikacijskih kanalih.
Kakšno vlogo je imela agencija AV Studio in kakšno vi?
Vsi trgovci, ki delajo z mednarodnimi znamkami kot je Minion, dobro vedo, da jih ob tem čaka veliko krogov preverjanj konceptov in potrjevanj s tujimi avtorji licenc. Zato je potrebno začeti akcijo načrtovati kar nekaj mesecev pred lansiranjem. Skupaj z agencijo AV studia smo se temu celovito prilagodili. Akcija je bila plod dobrega sodelovanja z ekipo na agenciji, redno smo se dobivali na usklajevalnih sestankih in viharili z možgani, občasno dobili tudi kakšen siv las ... Ampak so se vsi napori izplačali, saj je bila kampanja izjemno pozitivno sprejeta, zdaj pa je še ovenčana z nazivom MM akcije leta 2022.
Kako ste prišli do ideje vrtljivega miniona?
K ideji vrtečega Miniona nas je napeljal slogan akcije in dejstvo, da Miniona zaradi licenčnih omejitev lahko prikažemo le na enem motivu. Vprašali smo se, kako biti z enim motivom izstopajoč v zunanjem oglaševanju. Naš odgovor poznate, Europlakat pa ga je strokovno realiziral. Kot oglaševalec menimo, da je pomembno, da s komunikacijo presenečamo svoje kupce. Še posebej, kadar oglašujemo zabavne Minione.
Ali ste pričakovali tolikšen odziv na akcijo in kako komentirate zmago?
Takšen odziv nas je seveda razveselil, saj to pomeni, da smo ustvarili zapomnljivo in domiselno oglaševalsko akcijo, ki je v obilici oglasov zbudila pozornost in odmeva še danes. Prepričani smo, da je večina glasov oz. všečkov prišla s strani naših zvestih kupcev, ki so (že drugo leto zapored) aktivno zbirali nalepke in odštekane junake, zmaga pa je le dokaz, da je bila dovolj odštekana tudi naša »zrolana kampanja«.
Navihani Minioni so lani že drugič razveseljevali kupce v Tušu. Zato smo potrebovali akcijo, ki bi bila še bolj izvirna, svojevrstna in utrgana. Je pa bil to svojevrsten podvig. Zaradi strogih licenčnih omejitev smo bili primorani uporabljati le eno fotografijo Miniona.
Slednja je obrnjena na glavo, ima pa tudi precej divje barvno ozadje (kot lahko vidite tudi na vrtečem se plakatu). V enem izmed licenčnih videov, za katere smo imeli dovoljenje za uporabo v Sloveniji, pa se je Minion vrtel okoli svoje osi in na tak način z divjo barvo pobarval ozadje. Zato smo akcijo naslovili z utrganim, a dobro zvenečim pozivom »Od minionov se ti zrola«. Z njim smo želeli opozoriti tudi na najširšo ponudbo izdelkov Minion do zdaj - teh je toliko, da se ti kar zvrti.
Skupaj s sloganom pa smo zasnovali tudi komunikacijsko akcijo, ki bi na minionski način nagovorila mlajšo populacijo in njihove starše. V njej smo uporabili helijeve balone, ki so s kampanjo utrgano lebdeli v večjih trgovskih centrih, svojo vlogo pa so imeli tudi v drugih komunikacijskih kanalih.
Kakšno vlogo je imela agencija AV Studio in kakšno vi?
Vsi trgovci, ki delajo z mednarodnimi znamkami kot je Minion, dobro vedo, da jih ob tem čaka veliko krogov preverjanj konceptov in potrjevanj s tujimi avtorji licenc. Zato je potrebno začeti akcijo načrtovati kar nekaj mesecev pred lansiranjem. Skupaj z agencijo AV studia smo se temu celovito prilagodili. Akcija je bila plod dobrega sodelovanja z ekipo na agenciji, redno smo se dobivali na usklajevalnih sestankih in viharili z možgani, občasno dobili tudi kakšen siv las ... Ampak so se vsi napori izplačali, saj je bila kampanja izjemno pozitivno sprejeta, zdaj pa je še ovenčana z nazivom MM akcije leta 2022.
Kako ste prišli do ideje vrtljivega miniona?
K ideji vrtečega Miniona nas je napeljal slogan akcije in dejstvo, da Miniona zaradi licenčnih omejitev lahko prikažemo le na enem motivu. Vprašali smo se, kako biti z enim motivom izstopajoč v zunanjem oglaševanju. Naš odgovor poznate, Europlakat pa ga je strokovno realiziral. Kot oglaševalec menimo, da je pomembno, da s komunikacijo presenečamo svoje kupce. Še posebej, kadar oglašujemo zabavne Minione.
Ali ste pričakovali tolikšen odziv na akcijo in kako komentirate zmago?
Takšen odziv nas je seveda razveselil, saj to pomeni, da smo ustvarili zapomnljivo in domiselno oglaševalsko akcijo, ki je v obilici oglasov zbudila pozornost in odmeva še danes. Prepričani smo, da je večina glasov oz. všečkov prišla s strani naših zvestih kupcev, ki so (že drugo leto zapored) aktivno zbirali nalepke in odštekane junake, zmaga pa je le dokaz, da je bila dovolj odštekana tudi naša »zrolana kampanja«.
VIR: MM