Euro NCAP – neodvisna varnostna ustanova – pravi, da so nezgode, v katere so vpletena dostavna vozila, običajno hujše za soudeležena druga vozila, pri čemer je velik delež nezgod posledica izgube nadzora, čelnih trčenj in trčenj od zadaj.

Euro NCAP – neodvisna varnostna ustanova – pravi, da so nezgode, v katere so vpletena dostavna vozila, običajno hujše za soudeležena druga vozila, pri čemer je velik delež nezgod posledica izgube nadzora, čelnih trčenj in trčenj od zadaj.
 
Zato je opremljanje gospodarskih vozil z naprednimi sistemi za pomoč vozniku (ADAS), ki lahko pomagajo preprečiti ali ublažiti posledice takšnih nezgod, ključnega pomena.
 
Ponosno sporočamo, da je naš povsem novi Transit Courier1,2 dosegel doslej najvišjo oceno pri testiranju varnosti gospodarskih dostavnih vozil s strani Euro NCAP – fenomenalnih 93 odstotkov.
 
Posebni program Euro NCAP za ocenjevanje varnosti gospodarskih vozil posebno pozornost namenja razpoložljivosti sistemov ADAS, Transit Courier pa je edini dostavnik, ki je leta 2023 dosegel najvišjo – platinasto oceno. Je tudi prvi, ki si je to priznanje prislužil v skladu s strogimi novimi preskusnimi protokoli, uvedenimi v začetku letošnjega leta.
 
Dosežek je dokaz nadarjenosti Fordovih inženirskih ekip, njihovega trdega dela in predanosti zagotavljanju kakovosti za uporabnike.
 
Povsem novi dostavnik je maksimalno število točk prejel zaradi svojih tehnologij za pomoč pri upoštevanju voznega pasu, ki vključujejo sistem za ohranjanje voznega pasu3 in sistem informacij o vozilih v mrtvem kotu.3 Odličen rezultat je bil zabeležen tudi za sisteme za pomoč pri hitrosti, vključno z inteligentno pomočjo pri uravnavanju hitrosti.3
 
Euro NCAP je pohvalil tudi visoko raven vključenosti sistemov ADAS v serijsko opremo. Pri Transitu Courier vam za varnost ni treba doplačati.
 
Platinasta ocena Euro NCAP velja za vse različice modela Transit Courier s homologacijo kategorije N1 – vključno z modeli z bencinskim in dizelskim motorjem, ki že zapuščajo proizvodno linijo v tovarni Ford Otosan v Craiovi v Romuniji , veljala pa bo tudi za električni model E-Transit Courier,4,5 ki ga bodo tam začeli izdelovati prihodnje leto.
 
Michiel van Ratingen, generalni sekretar Euro NCAP, je povedal: “Euro NCAP odločno spodbuja proizvajalce dostavnih vozil, da svoja vozila opremijo z enako tehnologijo za preprečevanje trčenj, kot je že na voljo na trgu in je že vgrajena v osebne avtomobile. Ford Transit Courier izpolnjuje to priporočilo, saj je skoraj vsa njegova varnostna oprema na voljo v sklopu serijske opreme, zato je postal prvi dobitnik platinaste nagrade Euro NCAP v skladu z novimi pravili za leto 2023. Čestitamo Fordu za ta rezultat!”
 
Transit Courier ni edini Fordov dostavnik s prestižno nagrado Euro NCAP. Naša modela Transit6 in Transit Custom7 sta si zlati status prislužila leta 2021, lani pa tudi naš električni E-Transit.8
 
Pri Fordu Pro nam ni nič bolj pomembno kot varnost naših strank, njihovih zaposlenih in ljudi, s katerimi si delijo ceste.
 
Zato je primerno, da je prva stvar, ki jo prinaša naš povsem novi Transit Courier, prav prvovrstna varnostna ocena.
 
  •          Euro NCAP:
 
# # # 
 
1 Ford Transit Courier: homologirani izpusti CO2 150–167 g/km po WLTP, homologirana poraba goriva6,6–7,3 l/100 km po WLTP.
 
2 Navedena poraba goriva/energije, izpusti CO2 in doseg z električnim pogonom po WLTP so določeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EU) 2017/1151. Uporabljeni standardni preskusni postopki omogočajo primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Razpon izpustov CO2 in porabe goriva se lahko razlikuje glede na različice vozila, ki so na voljo na posameznih trgih.
 
3 Funkcije za pomoč vozniku dopolnjujejo in ne nadomeščajo voznikove pozornosti, presoje in potrebe po upravljanju vozila. Prav tako niso nadomestek za varno vožnjo. Glede podrobnosti in omejitev glejte navodila za uporabo vozila.
 
4 Uradno homologirani doseg modela E-Transit Courier bo objavljen pred začetkom prodaje. V skladu s svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (WLTP). Objavljeni doseg (ciljni doseg v skladu z WLTP) je možno doseči s popolnoma napolnjeno baterijo – odvisno od različice oz. opreme in konfiguracije baterije.
 
5 Dejanski doseg se lahko razlikuje odvisno od različnih dejavnikov (npr. vremenskih razmer, načina vožnje, profila poti, stanja vozila, starosti in stanja litij-ionske baterije).
 
6 Ford Transit: homologirani izpusti CO2 165–357 g/km po WLTP, homologirana poraba goriva6,3–13,6 l/100 km po WLTP.
 
7 Ford Transit Custom: homologirani izpusti CO2 152–318 g/km po WLTP, homologirana poraba goriva5,8–12,1 l/100 km po WLTP.
 
8 V skladu s svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (WLTP). Ciljni doseg do 317 km je na voljo s popolnoma napolnjeno baterijo – odvisno od različice oz. opreme in konfiguracije baterije.

VIR: SUMMIT MOTORS LJUBLJANA