Agencija Yin + Young je za Lidl Slovenija zasnovala novo celostno komunikacijsko akcijo o trajnostnih aktivnostih blagovne znamke. Gre za novo manifestacijo trajnostne komunikacijske platforme, ki je znova pospremila izid njihovega trajnostnega poročila.

Agencija Yin + Young je za Lidl Slovenija zasnovala novo celostno komunikacijsko akcijo o trajnostnih aktivnostih blagovne znamke. Gre za novo manifestacijo trajnostne komunikacijske platforme, ki je znova pospremila izid njihovega trajnostnega poročila.

Kratek opis akcije: »Zakaj je trajno res sijajno? Preprosto zato, ker smo na enem mestu zbrali najpomembnejše dosežke ali celo presežke Lidla Slovenija na področju trajnosti in družbene odgovornosti. Trajnostno poročilo, ki je za Lidl Slovenija nastalo v sodelovanju naročnika ter agencij Taktik in Yin + Young, smo v spremljevalni celostni kampanji predstavili na nekoliko drugačen, predvsem pa sijajen način,« pravijo snovalci akcije.

Tokrat je bila rdeča nit umetniške smeri Lidlovega trajnostnega poročila za leti 2020 in 2021 zavržena hrana, zato so njegovo vizualno opremo ustvarili s pomočjo barv, ročno izdelanih iz zavrženega sadja in zelenjave, kar je bil precej inovativen, dolgotrajen in kompleksen proces. Na koncu je npr. za vijolično barvo poskrbela rdeča pesa, za oranžno korenje, zeleno pa so pridobili zahvaljujoč brokoliju.

V spremljevalni kampanji so koncept trajnostnega poročila nadgradili in prilagodili osrednjemu kanalu komunikacije – televizijskemu oglasu. Pri tem so jim pomagale posebej za to priložnost ustvarjene in skrbno načrtovane scenografske skulpture, ki so na inovativen način prikazale ključne podatke s področja trajnostnih in družbeno odgovornih aktivnosti Lidla Slovenija.

»V glavnih vlogah so se tudi tokrat odlično znašli naši zaposleni, dobavitelji in seveda kupci. Da je trajno res sijajno, so namreč zaslužni vsi posamezniki, ki z mislijo na prihodnost skupaj z nami ustvarjajo boljši svet,« pravijo v Lidlu Slovenija.

Predstavniki naročnika:
Saša Vidmar, Tina Cipot, Anita Srac, Aleksandra Potočnik, Klara Rudić, Tanja Knez, Lea Grilc, Maruša Pangerc in Robert Gornik

Strateški direktor in vodja projekta:
Marin Bulog

Kreativni direktor:
Domen Husu

Umetniški direktor:
Samo Muhič

Tekstopisca:
Domen Husu in Marin Bulog

Oblikovalca:
Luka Ritonja in Jure Ljubeljšek

Svetovalka za komunikacijski menedžment:
Sanja Grobovšek Šubic (agencija Taktik)

Digitalna aktivacija:
DROM Agency

Produkcijska hiša:
Sloboda

Vodja produkcije:
Gregor Novak

Režiser:
Jure Matjažič

Scenaristi:
Domen Husu, Marin Bulog in Jure Matjažič

Direktor fotografije:
Kristijan Stramič

Umetniški direktor produkcije:
Miha Knific

Montažer:
Jan Lovše

Postprodukcija:
Ivan Čerkezovič in Teleking

Oblikovanje in obdelava zvoka:
Matjaž Zdešar

Fotograf:
Klemen Razinger

Glasba:
Cato Frederick Neustatter Hoeben – Great Lives

VIR: MM